کدخبر : 18247 تاریخ انتشار :
A

بارسلونا این بازیکن را جایگزین نیکو ویلیامز می‌کند

بارسلونا این بازیکن را جایگزین نیکو ویلیامز می‌کند

بارسلونا قصد دارد در صورت عدم توافق با نیکو ویلیامز، کینگزلی کومان را به عنوان گزینه آلترناتیو او جذب کند.

به گزارش ورزش 360، باشگاه بارسلونا به دنبال تقویت جناح چپ خود است و در صورت عدم موفقیت در جذب نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو، کینگزلی کومان از بایرن مونیخ را به عنوان گزینه جایگزین در نظر گرفته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، بایرن مونیخ به کومان اجازه داده تا باشگاه را ترک کند و او به بارسلونا پیشنهاد شده است. هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، که قبلاً با کومان در بایرن مونیخ همکاری داشته، او را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در حمله می‌بیند و موافق این انتقال است.

بارسلونا همچنان امیدوار است که نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرد، اما در صورت عدم موفقیت، کومان می‌تواند به صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد. کومان در دوران حضورش در بایرن مونیخ تحت هدایت فلیک، عملکرد خوبی داشته و در ۶۳ بازی، ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۱۸ پاس گل داده است.

بارسلونا خرید دنی اولمو را نهایی کرده اما نیکو ویلیامز را ضروری‌تر می‌داند و از ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی برای به خدمت گرفتن او تلاش کرده است. در حال حاضر احتمال ماندن ویلیامز در بیلبائو بیشتر است اما خوان لاپورتا، رئیس بارسا، قصد دارد آخرین تلاش‌ها را برای این انتقال انجام دهد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار