کدخبر : 18090 تاریخ انتشار :
A

هانسی فلیک: می‌دانم در بارسلونا فحش می‌خورم!

هانسی فلیک: می‌دانم در بارسلونا فحش می‌خورم!

هانسی فلیک می‌گوید که می‌داند شاید شرایط در بارسا برایش خوب پیش نرود اما تلاشش را برای موفقیت این تیم به کار خواهد گرفت.

به گزارش ورزش 360، بارسلونا نیمه شب گذشته به وقت ایران در آخرین دیدارش در تور پیش فصل آمریکا روبروی میلان به میدان رفت و با تساوی ۲-۲ برابر این تیم متوقف شد اما در ضربات پنالتی با نتیجه ۳-۴ شکست خورد تا اولین باختش را در دیدارهای دوستانه پیش فصل تجربه کرده باشد. 

هانسی فلیک پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

ارزیابی از شرایط بازی: وقتی همه در پرس سنگین حضور داریم، شرایط عالی است. گاهی باید شجاع‌تر باشیم چون لازم است. در نیمه دوم پیشرفت کردیم و تغییراتی داشتیم. سبک پرس ما فوق العاده است. این چیزی است که می‌خواهیم. در نیمه دوم چندین موقعیت داشتیم و آنها را به دردسر انداختیم. 

انتقادها: من دوست دارم که ما هم از دفاع و هم از حمله لذت ببریم. هنوز ۱۰ روز تا شروع لیگ فرصت باقی مانده و ما در مسیر درستی قرار داریم اما مطمئنا باید پیشرفت کنیم.

شرایط تور پیش فصل: این تور برای ما بسیار مثبت بود. بازی بازیکنان جوان زیادی را دیدیم و متوجه شدیم که چه کیفیت خوبی دارند. بعضی از بازیکنان در این چند روز پیشرفت کردند. آنها توانستند با خواسته‌های ما سازگار شوند.

کار در بارسا: من با تمام توانم در خدمت بارسا هستم. اینجا باشگاهی باورنکردنی است و من از هر ثانیه حضورم در اینجا لذت می‌برم. استقبالی که از من شد فوق العاده بود اما می‌دانم که شرایط ممکن است به شکل دیگری پیش برود. کار ما همین است. خوشبین هستیم و روی ایده‌هایی که داریم کار می‌کنیم. ما می‌خواهیم که این تیم از ثانیه اول تا ثانیه آخر بازی قدرتمند ظاهر شود و در مسیر درستی برای رسیدن به این هدف قرار داریم.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار