کدخبر : 17749 تاریخ انتشار :
A

رئال مادرید آماده الکلاسیکو، امباپه در فرانسه!

رئال مادرید آماده الکلاسیکو، امباپه در فرانسه!

کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی‌، دور از تور پیش‌فصل رئال مادرید به تمرینات انفرادی خود ادامه می‌‌دهد.

به گزارش ورزش 360، کیلیان امباپه، ستاره جدید رئال مادرید، آخرین روند تمرینی خود را در اینستاگرام با این توضیح به اشتراک گذاشته است:"کارها طبق برنامه پیش می‌رود..."

در این فیلم، مهاجم فرانسوی در حالی که به تعطیلات ادامه می‌دهد، در کشورش به تناسب اندام خود توجه خاصی دارد و قبل از پیوستن به رئال مادرید، تمرینات انفرادی را دنبال می‌کند.

اتان امباپه، برادر کیلیان، با کامنت جالبی در مورد این پست اظهار نظر کرد:"هاهاهاها، تو عذاب می‌کشی، نه؟"

برادرش سعی داشت به تلاش‌های این بازیکن برای حفظ بهترین شرایط بدنی قبل از تجربه اولین فصل حضور در رئال مادرید، چاشنی شوخی اضافه کند.

    امباپه می‌داند که در این فصل لالیگا کانون توجهات خواهد بود و اگرچه او هنوز در تعطیلات است، اما در حال حاضر روی بهترین نسخه خود کار می.کند.

در همین حال، تیم کارلو آنچلوتی در ایالات متحده حضور دارد و تور پیش‌فصل را سپری می‌کند. بازیکنان رئال در حال آماده شدن برای بازی ال‌کلاسیکوی دوستانه هستند که به میزبانی نیویورک برگزار می‌شود.

امباپه پس از بازگشت این تیم از تور ایالات متحده، به تمرینات رئال مادرید خواهد پیوست. هواداران و خود اعضای باشگاه مشتاقانه منتظر او هستند و مطمئن هستند که حضور او برای فصل 25-2024 کمک بزرگی به تیم خواهد کرد.

ogedhnip

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار