کدخبر : 17748 تاریخ انتشار :
A

بارسا در نیویورک، آماده برای الکلاسیکو

بارسا در نیویورک، آماده برای الکلاسیکو

هواپیمای بازیکنان بارسلونا در نیویورک فرود آمد و برای بازی مقابل رئال مادرید آماده می‌شوند.

به گزارش ورزش 360، کاروان بارسلونا در حال حاضر در نیویورک حضور دارد و برای پشت سر گذاشتن مهم‌ترین مسابقه تور پیش‌فصل آماده شده است: بازی ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید. آبی اناری‌ها بامداد فردا از ساعت 2:30 به مصاف بازیکنان کارلو آنچلوتی می‌روند.

این دومین مسابقه آن‌ها در تور تابستانی 2024 است. هواداران بارسلونا استقبال زیادی از شاگردان هانسی فلیک داشتند و در هتل محل اقامت آن‌ها در نیوجرسی حضور یافتند.

بازی ال‌کلاسیکو در استادیوم مِت‌لایف در نیوجرسی برگزار خواهد شد. هانسی فلیک به آزمایش بازیکنان و تماشای بازیکنان جوان آکادمی ادامه خواهد داد، اما او پیش از این بازی روی یک تیم منسجم در بازی با سیتی حساب کرد.

بازیکنانی مانند مارک آندره تراشتگن، رافینیا یا ایلکای گوندوگان که در اورلاندو به میدان نرفتند، یا روبرت لواندوفسکی که فقط چند دقیقه بازی کرد، می‌توانند د‌ر بازی با رئال بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

تیم هانسی فلیک تور پیش فصل را در 7 آگوست در بالتیمور، یکی دیگر از شهرهای مریلند آمریکا، مقابل آث میلان به پایان می‌رساند. پس از بازی، اعضای تیم به اسپانیا سفر خواهند کرد. در روز دوازدهم آگوست، بارسا در جام خوان گامپر به مصاف موناکو خواهد رفت.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار