کدخبر : 17745 تاریخ انتشار :
A

داوید دخیا؛ یا دستمزد بالا یا هیچ!

داوید دخیا؛ یا دستمزد بالا یا هیچ!

دلیل اینکه داوید دخیا ستاره سابق تیم‌های ملی اسپانیا و منچستریونایتد همچنان بدون تیم مانده مشخص شده است.

به گزارش ورزش 360، داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی، پس از ترک منچستر یونایتد در سال گذشته، همچنان بدون تیم باقی مانده است. دخیا که آخرین بازی خود را ۴۲۸ روز پیش انجام داده بود، به مدت ۱۲ سال دروازه‌بان شماره یک منچستر یونایتد بود. او با کاهش دستمزد خود از ۳۷۵ هزار پوند به ۲۰۰ هزار پوند در هفته، با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود، اما باشگاه از او خواست تا امضای قرارداد را به تعویق بیندازد تا گزینه‌های خود را بررسی کنند.

در نهایت، منچستر یونایتد آندره اونانا را به خدمت گرفت و خروج دخیا در روز عروسی او اعلام شد. دخیا پیشنهادهایی برای بازگشت به فوتبال داشت، از جمله از نیوکاسل، ناتینگهام فارست، رئال بتیس و باشگاه‌های عربستان سعودی، اما او تصمیم گرفت بدون تیم بماند.

در تابستان امسال، گزارش‌هایی مبنی بر مذاکرات او با باشگاه‌های ایتالیایی جنوا و فیورنتینا منتشر شد. با این حال، گفته می‌شود که او هر دو پیشنهاد را به دلیل عدم تطابق با خواسته‌های دستمزدی خود رد کرده است. دخیا خواهان قراردادی به ارزش ۵ میلیون پوند در سال است که معادل ۸۰ هزار پوند در هفته می‌شود، اما این خواسته‌ها برای جنوا و فیورنتینا غیرواقعی و خارج از بودجه بود.

دخیا همچنان در حال حفظ آمادگی بدنی خود است و به طور منظم ویدیوهایی از تمرینات خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار