کدخبر : 17744 تاریخ انتشار :
A

عکس | تعطیلات به سبک جود بلینگام!

عکس | تعطیلات به سبک جود بلینگام!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از تعطیلاتش استفاده کرد و به تماشای بازی جود بلینگام، برادر کوچکترش رفت.

به گزارش ورزش 360، جود بلینگام، ستاره تیم ملی انگلیس و رئال مادرید، در جریان تعطیلات خود پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴، به ورزشگاه ولی پاراد در بردفورد رفت تا بازی برادر کوچک‌ترش یعنی جوب بلینگام را تماشا کند.

جود که همیشه حامی بزرگ برادرش است، در این بازی دوستانه حضور یافت و در روی سکوها دیده شد. تیم ساندرلند، که جوب در آن بازی می‌کند، روز شنبه به مصاف مارسی رفت. این بازی به جای ورزشگاه خانگی ساندرلند در ورزشگاه ولی پاراد برگزار شد. این مسابقه به مناسبت پانزدهمین سالگرد درگذشت کیه‌ریل لوئیس دریفوس پدر رئیس باشگاه ساندرلند، که مالک مارسی بود، برگزار شد.

جود بلینگام از جایگاه تماشاگران به تشویق برادرش و تیم ساندرلند پرداخت و در کنار دنیس و مارک، مادر و پدرش، بازی را تماشا کرد.

    جوب بلینگام در ترکیب اصلی ساندرلند حضور داشت و ۸۰ دقیقه بازی کرد. این مسابقه با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. فاریس مومبانگا در دقیقه ۲۷ برای مارسی گلزنی کرد و دنیس سیرکین بلافاصله پس از نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. اسماعیل کنه دوباره مارسی را پیش انداخت، اما پنالتی دیرهنگام عادل آوشیشی باعث شد که بازی با تساوی به پایان برسد.

یکی از بازیکنانی که در این بازی حضور نداشت، میسون گرینوود، بازیکن جدید مارسی بود. گرینوود به دلیل مصدومیت عضلانی از ترکیب تیم مارسی برای این بازی کنار گذاشته شد.

o0gsedsf

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار