کدخبر : 17730 تاریخ انتشار :
A

طرح نوآورانه میلان برای بازیکنان باردار و فرزندآوری

طرح نوآورانه میلان برای بازیکنان باردار و فرزندآوری

باشگاه آث میلان با انتشار رسمی دو قانون جدید، حمایت جدی خود را از زنان باردار و مادران فوتبالیست اعلام کرد.

به گزارش ورزش 360، باشگاه میلان برای نخستین بار قوانینی وضع کرده که توسط آن حمایت بی‌سابقه‌ای از زنان فوتبالیست می‌کند. آث میلان یک قانون جدید با عنوان «مادرانه و نوآورانه» برای حمایت از زنان فوتبالیست که عضو این باشگاه هستند تنظیم کرده است که به طور رسمی مجموعه‌ای از حمایت‌ها را در دوران بارداری و در همچنین نوزادی فرزندان، تضمین می‌کند که فراتر از مقررات فعلی است.

بر اساس گزارشی که سال ۲۰۱۷ منتشر شده است؛ تنها 2٪ از بازیکنان زن که مورد ارزیابی توسط محققان قرار گرفته‌اند؛ صاحب فرزند شده و 47٪ گفتند که برای تشکیل خانواده فوتبال را ترک می کنند!

    با این سیاست، آث میلان قصد دارد از بازیکنان زن و همینطور اعضای کادرفنی خود که به صورت حرفه‌ای فوتبال را دنبال می‌کنند، حمایت ویژه‌ای کند که این حمایت فقط مختص به زمین فوتبال نیست بلکه آن‌ها را در زندگی شخصی نیز کمک خواهد کرد. بر این اساس علاوه بر حمایت‌هایی که قبلاً در قوانین مشخص ذکر شده است، باشگاه همچنین تضمین می‌کند که:

مشکیتمدید خودکار قرارداد به مدت یک سال با همان شرایط مادی قبلی برای بازیکنان در صورتی که قرارداد آنها در فصلی که بارداری شروع شده به پایان برسد.

مشکیکمک به مراقبت از کودک در حین فعالیت‌های ورزشی و پشتیبانی از پروازها، اقامت و سایر هزینه های سفر برای فرزندان بازیکنی که باردار بوده و یا تنها سرپرست آن کودک است، به اضافه یک همراه.

مشکیبازیکنان روسونری همچنین از حمایت‌های مربوط به بارداری، پاداش و بازگشت به فوتبال حرفه‌ای بعد از دوران بارداری، بهره‌مند خواهند بود.

مشکیآث میلان همچنین متخصصین حرفه‌ای را در زمینه‌های روانشناسی، آموزشی، فیزیوتراپی و تغذیه در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهد و این حق را برای بازیکنان محفوظ می‌دارد که در صورت نیاز، کارشناسانی که خودشان تمایل دارند را به کار بگیرند.

مشکیآث میلان برای تعریف خط‌مشی خود، بازیکنان تیم بزرگسالان و تیم دوم را در فرآیندی که توسط حوزه روانی-آموزشی باشگاه، از طریق جلسات، مصاحبه ها و نظرسنجی ها هدایت می شد، دخیل کرد و در همین حین، به شکل دادن برنامه‌های حمایتی خود ادامه خواهد داد تا از ایجاد محیطی فراگیر و ایمن برای بازیکنان و کارکنان خود اطمینان حاصل کند.

[yektanet.com]

2062587

جورجیو فورلانی، مدیرعامل آث میلان ، اظهار داشت: ما مفتخریم که چنین پروژه مهمی را ارائه می‌کنیم که بار دیگر توجه آث‌میلان به امور مربوطه را برای همه افراد خانواده روسونری نشان می‌دهد. ما می‌خواهیم این گام جدید انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان تیم‌های زنان میلان باشد. همچنین این تصمیمات برای رشد و توسعه کل باشگاه، تبدیل شدن به الگویی برای پیروی در سطح ملی و بین‌المللی، تضمین اینکه دنیای فوتبال به طور فزاینده‌ای به محیطی تبدیل می‌شود که در آن همه می‌توانند برای تصمیم‌گیری‌های شخصی مهم آزاد باشند. است"

الیزابت اسپینا، رئیس فوتبال زنان در آث میلان ، افزود: "باشگاه همیشه توجه زیادی به رفاه بازیکنان زن و اعضای کادرفنی خود، چه از نظر حرفه‌ای و چه از لحاظ شخصی، نشان داده است. به عنوان مثال، ما اولین باشگاه ایتالیایی بودیم که به تامین مزایای امنیت اجتماعی برای بازیکنان کمک کردیم، ما تلاش خود را به همه جامعه فوتبال در جهت کاهش تضاد جنسیتی نشان دادیم که منجر به تعریف اصول، ابتکارات و مداخلات مشخص در زیرساخت‌های باشگاه شد و در شروع فصل جدید برای دستیابی به اهداف مهم، چه در داخل و چه خارج از زمین تلاش خواهیم کرد: ما هیجان زده هستیم که با معرفی خط‌مشی نوآورانه به اهداف خود نزدیک شویم."

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار