کدخبر : 17718 تاریخ انتشار :
A

ستاره النصر هدف جدید رئال مادرید!

ستاره النصر هدف جدید رئال مادرید!

روزنامه الیوم عربستان گزارش داد که ایجنت آیمریک لاپورت به دنبال فسخ قرارداد او با النصر برای انتقال به رئال است.

به گزارش ورزش 360، طبق اطلاعات منتشر شده توسط الیوم، آیمریک لاپورت (30 ساله) از طریق ایجنت خود اصرار دارد که النصر را ترک کند. به همین منظور یک جلسه اضطراری بین مدیر ورزشی، فرناندو هیرو، مربی، لوئیس کاسترو، و نیز رئیس باشگاه تشکیل خواهد شد. با این حال، منابعی در النصر وقوع هر نوع انتقالی در ساعات آینده را رد می‌کنند.

همان‌طور که آاس اخیرا فاش کرد، هدف رئال مادرید این است که پس از منتفی شدن جذب لنی یورو و رفتن او به یونایتد، مدافع جدید جذب نکند اما اگر فرصت خوبی مهیا باشد و یک مدافع بزرگ در دسترس قرار بگیرد، برایش اقدام خواهند کرد. لاپورت همه مشخصات لازم برای حضور در رئال را دارد و گزینه مورد علاقه کارلو آنچلوتی است.

این مدافع ملی پوش اسپانیا دو سال دیگر از قراردادش با النصر باقی مانده، اما از حضور در این باشگاه راضی نیست و به دنبال جدایی است. گزینه رئال مادرید او را اغوا کرده و لاپورت یکی ازبازیکنانی است که آنچلوتی به او توجه دارد. تنها مشکل این است که رئال مادرید نمی خواهد مبلغی را برای انتقال پرداخت کند و این بازیکن است که باید قراردادش را فسخ کند تا با هزینه صفر راهی برنابئو شود. روزهای پیش رو در سرنوشت لاپورت تعیین کننده خواهد بود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار