کدخبر : 17567 تاریخ انتشار :
A

گزینه آرتتا برای قرار گرفتن در بال چپ آرسنال کیست؟

گزینه آرتتا برای قرار گرفتن در بال چپ آرسنال کیست؟

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در این تابستان به دنبال ترمیم خطوط سه گانه آرسنال است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، با اینکه پس روی کار آمدن میکل آرتتا، مالکان آرسنال هزینه زیادی برای خرید بازیکنان جدید کرده‌اند و تاکنون به قهرمانی بزرگی هم نرسیده‌اند اما هنوز از این پروژه ناامید نشده‌اند و در این پنجره نقل و انتقالاتی با جیب پر وارد بازار شده‌اند. آنها تاکنون هم خریدهای خوبی داشته‌اند و  پس از نهایی کردن انتقال ریکاردو کالافیوری از بولونیا به توافقات خوبی با میکل مرینو هافبک تیم ملی اسپانیا و رئال سوسیه‌داد رسیده‌اند. آرسنالی‌ها حالا در پی تقویت خط حمله خودشان هستند.

مارتینلی، علامت سوال خط حمله

در خط حمله فصل گذشته تیم میکل آرتتا، بوکایو ساکا به عنوان وینگر سمت راست و کای هاورتز به عنوان مهاجم هدف عملکرد درخشانی داشتند. بار اصلی گلزنی تیم به دوش این ۲ بازیکن بود و بازیکن سمت چپ خط حمله یعنی گابریل مارتینلی عملکرد قابل قبولی نداشت. بال برزیلی قرمزهای لندن در فصل گذشته دچار چندین مصدومیت ریز و درشت شد و نتوانست همانند گذشته در ترکیب تیم موثر باشد. افت او به قدری ادامه داشت که جایگاه‌اش در ترکیب اصلی را از دست داد و تروسار بلژیکی با پست اصلی‌اش شماره 9 کاذب، به جای او در پست بال راست و چپ بازی می‌کرد. در فصل جدید سرمربی اسپانیایی آرسنال با توجه نمایش پرنوسان مارتینلی قصد دارد بال جدیدی به تیمش اضافه کند تا مجبور نشود از بازیکن غیرتخصصی در آن پست استفاده کند.

گوردون، گزینه مورد نظر آرتتا

آنتونی گوردن، بال جوان نیوکاسل که در لیست نهایی ساوتگیت برای یورو 24 هم حضور داشت اما فرصت زیادی پیدا نکرد، گزینه اصلی آرتتا برای تقویت سمت چپ خط حمله‌اش است. گوردون راست پا با توجه به سرعت بالا می‌تواند همانند ساکا به پشت مدافعان حریف حمله کند و این موضوع با سبک بازی پشت به دروازه کای هاورتز کاملا سازگار است و می‌تواند زهر خط حمله توپچی‌هارا افزایش دهد. گوردون در فصل گذشته آماری عالی از خود به جا گذاشت و بی دلیل نیست در لیست آرسنال قرار گرفته. او در طول فصل گذشته 11 گل و 11 پاس گل به ثبت رساند تا به تنهایی روی 25 درصد گل‌های نیوکاسل تاثیر مستقیم داشته باشد. با چنین آمار درخشانی سران نیوکاسل به راحتی ستاره تیم‌شان را نمی‌فروشند.

70 میلیون پوند برای شروع مذاکرات

مدیران آرسنال با مبلغ پیشنهادی 70 میلیون پوند اولین پیشنهاد خود برای جذب گوردون را به نیوکاسل ارائه کرده‌اند و مذاکرات بین ۲ باشگاه به تازگی شروع شده است. علاقه گوردن برای پیوستن به آرسنال یکی از دلایل مهمی است که مدیران نیوکاسل راضی به فروش ستاره خود شده‌اند اما به نظر می‌رسد مبلغ مورنظر آنها برای ستاره تیم‌شان بیش از 70 میلیون پوند باشد. رسانه‌های انگلیسی پیش‌بینی کرده‌اند مبلغ این انتقال تا 85 میلیون پوند بالا برود.

 

منبع فوتبال۳۶۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار