کدخبر : 17533 تاریخ انتشار :
A

انزو مارسکا سرمربی چلسی: مهم پیشرفت تیم است، نه نتیجه!

انزو مارسکا سرمربی چلسی: مهم پیشرفت تیم است، نه نتیجه!

انزو مارسکا معتقد است که پیروزی در دیدار دوستانه برایش اهمیت چندانی ندارد و بیشتر به دنبال آنالیز و بهبود وضعیت چلسی است.

به گزارش ورزش 360، چلسی نیمه شب گذشته در دیداری دوستانه در تور پیش فصلش که در آمریکا در حال برگزاری است روبروی کلاب آمه‌ریکا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد تا اولین برد مارسکا از زمان حضورش روی نیمکت این تیم به دست آمده باشد. 

سرمربی جدید آبی‌های لندن پس از پایان این دیدار در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

بازی: خیلی خوشحال هستم. چند روز قبل وقتی شکست خوردیم گفتم که نتیجه همیشه مهم است، چون ما چلسی هستیم اما تمرکز اصلی ما روی نتیجه نیست. ما به دنبال این هستیم که دیدارها را آنالیز کنیم و عملکرد تیم را مورد قضاوت قرار دهیم تا متوجه شویم که چطور باید پیشرفت کنیم. ما به پیشرفت ادامه خواهیم داد. این مهم‌ترین نکته است. 

 

yektanet.com

2059827

شایعات انتقال گلگر: صادقانه باید بگویم که هیچ چیزی نمی‌دانم. وقتی که برای اولین بار با مدیران این باشگاه دیدار کردم می‌دانستم که چند باشگاه دیگر به جذب او علاقه دارند، اما در حال حاضر خبری ندارم. 

انتخاب پنالتی‌زن: من تصمیمم را در این باره گرفته‌ام و دلیل این که انکونکو پنالتی را زد همین بود. به نونی گفتم که او باید پنالتی را بزند. من کسی هستم که تصمیم می‌گیرد چه کسی پشت ضربه پنالتی بایستد، نه بازیکنان.

بازگشت انزو فرناندز: می‌توانید ببینید که او از نظر شرایط فیزیکی با دوران اوجش فاصله دارد. شاید در بازی امروز کمی کند بود، اما فقط یک یا دو جلسه با ما تمرین کرده است.


 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار