کدخبر : 17404 تاریخ انتشار :
A

بارسلونا 2 - منچسترسیتی 2؛ تساوی پپ به فلیک در آمریکا

بارسلونا 2 - منچسترسیتی 2؛ تساوی پپ به فلیک در آمریکا

دیدار دوستانه بارسلونا و منچسترسیتی در آمریکا با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360، بارسلونا نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل آمریکا روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و تلاش دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۲-۲ همراه شد، هرچند که آنها تصمیم گرفتند پس از پایان بازی ضربات پنالتی را هم امتحان کنند که این ضربات به سود بارسا تمام شد. 

این دیدار به دلیل شرایط نامساعد جوی با تاخیری بیشتر از یک ساعته آغاز شد و در همان ابتدای بازی و در حالی که تنها ۲۴ دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود، بارسلونا موفق شد توسط پائو ویکتور به گل اول دست پیدا کند و از حریف پیش بیفتد اما سیتی بی‌کار ننشست و در دقیقه ۳۹ توانست روی پاس گل یوشکو گواردیول توسط اوریلی این گل را جبران کند اما این پابلو توره بود که گل دوم بارسا در دقیقه دوم وقت تلف شده به ثمر رساند تا این تیم برنده راهی رختکن شود.

هانسی فلیک و پپ گواردیولا تصمیم گرفتند که پس از آغاز نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب تیم‌شان ایجاد کنند و این سیتی بود که در دقیقه ۶۰ نیمه دوم توانست توسط جک گریلیش و روی پاس متئو کواچیچ به گل برسد و بازی را به تساوی بکشاند. 

تغییرات در ترکیب دو تیم تا پایان نیمه دوم ادامه داشت و ترکیب اصلی تقریبا به صورت کامل عوض شود. آنها همچنین تلاش‌هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر هم داشتند که به نتیجه نرسید و در نهایت بازی با همان نتیجه مساوی ۲-۲ تمام شد تا گواردیولا در اولین حضور رسمی فلیک روی نیمکت بارسا نتواند او را شکست دهد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار