کدخبر : 17266 تاریخ انتشار :
A

حضور ستاره لورکوزن در بایرن‌مونیخ به بن‌بست خورد

حضور ستاره لورکوزن در بایرن‌مونیخ به بن‌بست خورد

باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرده که هیچ پیشنهاد جدیدی از سوی بایرن مونیخ برای جاناتان تاه وجود ندارد.

به گزارش ورزش 360، هیروکی ایتو پس از شکستگی استخوان متاتارس برای چند ماه از میادین دور خواهد بود و به همین دلیل بایرن مونیخ به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.

به گزارش کیکر، جاناتان تاه همچنان از نظر بایرن، بهترین هدف ممکن است. در هفته‌های اخیر، باشگاه باواریایی 25 میلیون یورو (شامل پاداش‌ها) به بایرلورکوزن پیشنهاد داده بود، اما مورد موافقت قرار نگرفت.

قهرمان بوندس‌لیگا تایید کرد که برای فروش این مدافع ملی پوش آلمانی، روی پیشنهادی کمتر از 30 میلیون یورو مذاکره نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر بایرن مونیخ تمایلی به افزایش پیشنهاد خود ندارد، مگر اینکه فروش ماتیس د‌ی‌لیخت را جدی‌تر دنبال کند که البته فعلا خبر جدید در این مورد وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که پس از مصدومیت ایتو، حتی بایرن به دنبال فروش دی‌لیخت هم نباشد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، درباره وضعیت جاناتان تاه گفت:"هیچ پیشنهاد قابل قبولی از نظر ما وجود ندارد که با ارزش این بازیکن مطابقت داشته باشد، چون تاه برای ما بازیکن بسیار مهمی است. هیچ مشکلی بین جاناتان تاه، باشگاه و یا هم تیمی‌هایش وجود نداشته است."

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار