کدخبر : 17257 تاریخ انتشار :
A

عکس | آلیسا پارتنر جدید لامین یامال کیست؟

عکس | آلیسا پارتنر جدید لامین یامال کیست؟

بعد از خیانت الکس پادیلا پارتنر سابق لامین یامال، ستاره جوان فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا با آلیسا آشنا شده است.

به گزارش ورزش 360، پس از انتشار ویدیویی از رابطه نزدیک الکس پادیلا با یک فرد دیگر در یک مهمانی، یامال صفحه او را در اینستاگرام آنفالو کرد. یامال وپارتنر سابقش مدتی بود که با یکدیگر در رابطه بودند. این زوج پس از پیروزی تیم‌ملی اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ مقابل تیم‌ملی انگلستان، با هم دیده شده بودند.

گفته می شود که پادیلا، ۲۰ ساله، دانشجوی مقیم بارسلونا است و در این شهر مشغول به تحصیل است. یامال و پادیلا بعد از فینال یورو، به میلان سفر کردند، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی  آنها را در فرودگاه مشاهده کرده و از آنها عکس گرفته بودند. این دو سپس به یونان رفتند و هر کدام عکسی را در اینستاگرام از صبحانه خوردن خود در آپارتمانی مشرف به دریا منتشر کردند.

با این حال، ستاره بارسلونا پس از پخش ویدیوی زنده اینستاگرامی که پادیلا را در آغوش فرد دیگر نشان می‌داد، از شبکه های اجتماعی خود حذف کرد. در این ویدیو، از زبان پادیلا شنیده می‌شود که در حین پخش زنده قبل از تاریک شدن هوا به مرد می‌گوید: «بسه، تو مرا خراب می‌کنی!».

لامین یامال ساعاتی بعد از این خیانت صفحه اینستاگرام یک مدل مشهور روسی-اسپانیایی به نام آلیسا را فالو کرد. به گفته برخی از رسانه‌های اسپانیایی این دو رابطه جدیدی را با یکدیگر آغار کرده‌اند.

7c4bf771-cb88-4017-adbd-fd6f2b8c17f1

جدیدترین عکس‌های آلیسا پارتنر جدید لامین یامال:

photo_2024-07-29_18-48-17

photo_2024-07-29_18-47-37

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار