کدخبر : 17087 تاریخ انتشار :
A

سلتیک 4 - چلسی 1؛ شروع فاجعه‌بار مارسکا

سلتیک 4 - چلسی 1؛ شروع فاجعه‌بار مارسکا

در بازی دوستانه‌ای که بین تیم‌های چلسی و سلتیک برگزار شد، آبی‌ها با نتیجه ۴-۱ مغلوب تیم اسکاتلندی شدند

به گزارش ورزش 360، این بازی در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۴ در استادیوم نوتردام در ایندیانا، ایالات متحده برگزار شد. در این مسابقه، مت اورایلی در دقیقه ۱۹ اولین گل را برای سلتیک به ثمر رساند. سپس کیوگو فوروهاشی در دقیقه ۳۳ گل دوم را زد تا نیمه اول با برتری ۲-۰ سلتیکی‌ها به اتمام برسد.

در نیمه دوم، لوئیس پالما در دقیقه ۷۶ و میکی جانستون در دقیقه ۷۹ گل‌های سوم و چهارم سلتیک را به ثمر رساندند. تنها گل چلسی توسط کریستوفر انکونکو در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ترکیب اولیه چلسی شامل بازیکنانی مانند روبرت سانچز، ریس جیمز، بنوا بادیاشیل، وسلی فوفانا، نونی مادوئکه، میخایلو مودریک، کارنی چوکوومکا، لوی کولویل، رومئو لاویا، مارک گیو و کریستوفر انکونکو بود.

در نیمه دوم انزو مارسکا تغییرات زیادی در ترکیب انجام داد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند و سلتیک موفق به افزایش فاصله شد. این بازی بخشی از تور پیش‌فصل چلسی در ایالات متحده بود. آبی‌ها در بازی‌های آینده خود به مصاف تیم‌های آمه‌ریکا، منچستر سیتی، رئال مادرید و اینتر خواهند رفت. آنها در اولین بازی دوستانه در پیش‌فصل مقابل رکسهام به تساوی ۲-۲ رسیدند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار