کدخبر : 16807 تاریخ انتشار :
A

صحبت‌های احساسی واسکز در مراسم خداحافظی ناچو

صحبت‌های احساسی واسکز در مراسم خداحافظی ناچو

لوکاس واسکز، مدافع رئال در مراسم خداحافظی ناچو درباره خاطرات خود با این بازیکن صحبت کرده و ابراز امیدواری کرد که دوباره با او ملاقات کند.

به گزارش ورزش 360، ناچو فرناندز امروز از بازیکنان رئال مادرید خداحافظی کرد و به دوران طولانی حضورش در این باشگاه اسپانیایی پایان داد. ناچو 23 سال در رئال حضور داشت و او از تیم زیر 12 ساله‌ها برای رئال مادرید بازی کرد و چند هفته قبل شاهد پانزدهمین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا بود.

ناچو پس از تاریخ‌سازی در این باشگاه با روحیه فداکاری و عشقش به پیراهن سفید، دو عنصر کلیدی برای بسیاری از موفقیت‌های تیم در دهه گذشته، از رئال مادرید خداحافظی کرد.

لوکاس واسکز یکی از بازیکنانی بود که در مراسم خداحافظی باشگاه رئال مادرید برای ناچو حضور داشت و با هم‌تیمی‌ خود دیدار کرد.

واسکز درباره جدایی ناچو عنوان کرد: "ناچو همیشه یک دوست و فوتبالیست حرفه‌ای نمونه بوده که پیدا کردن کسی شبیه او دشوار است. پاداش آن هم این عناوینی است که در یک حرفه درخشان به دست آورده است."

ناچو فصل گذشته به همراه تیبو کورتوا وظیفه کاپیتانی رئال را برعهده داشت و قرار است از فصل آینده در باشگاه القادسیه عربستان حضور داشته باشد.

واسکز درباره احساسات خودش نسبت به جدایی ناچو گفت: "امروز همه ما احساساتی هستیم، چون یکی از چهره‌های مهم رئال مادرید در حال جدایی است."

واسکز که سال‌ها در اردوها هم‌اتاقی ناچو بوده، گفت: "ما سال‌ها در رختکن کنار هم بودیم، چه در تیم اول و چه در تیم جوانان، و اکنون زمان جدایی ما رسیده، اما مطمئن هستم که در آینده دوباره همدیگر را خواهیم دید."

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار