کدخبر : 16575 تاریخ انتشار :
A

اولین خرید بارسلونا مشخص شد

اولین خرید بارسلونا مشخص شد

طبق گزارشی از اسپورت, بارسلونا تقریبا مطمئن است که نیکو ویلیامز را در روزهای آینده خریداری میکند و او تبدیل به اولین خرید تابستانی باشگاه میشود.

به گزارش ورزش 360، بر این اساس بارسلونا امیدوار است طی روزهای آینده موافقت نیکو ویلیامز را برای امضای قراردادی 5 ساله بگیرد.

باشگاه همچنین معتقد است میتواند پول لازم برای پرداخت بند فسخ نیکو را در چند روز آینده فراهم کند و موافقت لالیگا را برای قانون 1-1 بگیرد.

بارسلونا از قبل اعداد و ارقام فصل خود را به لالیگا اعلام کرده و درباره اهداف نقل و انتقالات خود نیز به این سازمان اطلاع داده است و آنها منتظرند تا محدودیت ها برداشته شده و باشگاه به قانون 1-1 برگردد زیرا بدون آن امکان جذب نیکو و احتمالا سایر بازیکنان وجود نخواهد داشت.

موضوع دیگر پول است که برخی رسانه ها مدعی شدند باشگاه شاید اقدام به گرفتن وام کند اما اسپورت میگوید باشگاه سرمایه کافی برای پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی نیکو ویلیامز را دارد زیرا در بارسلونا میدانند هیچ تخفیفی از سوی بیلبائو داده نمیشود.

بارسلونا بسیار امیدوار است که این انتقال تا پایان ماه جولای انجام شود. هم لاپورتا و هم هیئت مدیره او, نیکو ویلیامز را هدف اصلی در نقل و انتقالات میدانند و بنابراین پس از جذب نیکو به سراغ سایر گزینه ها همچون دنی اولمو می روند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار