کدخبر : 16007 تاریخ انتشار :
A

اجرای شکیرا در فینال کوپا قوانین فیفا را تغییر می‌دهد

اجرای شکیرا در فینال کوپا قوانین فیفا را تغییر می‌دهد

خیلی‌ها منتظر فرارسیدن فینال کوپا آمریکا هستند تا اجرای شکیرا را ببینند.

ورزش ۳۶۰ - فینال کوپا امریکا در راه است وآنچنان که پیش از این برگزار کنندگان این رقابت‌ها قول داده بودند یکی از سوپرایزها این دیدار اجرای شکیرا بین دو نیمه‌ی بازی است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، بعید است خواننده‌ای به اندازه‌ی شکیرا نامش با فوتبال گره خورده باشد. از جام جهانی ۱۹۹۴ در امریکا که با اجرای او و جان تراولتا همراه بود تا ازدواج با یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های جهان و حواشی فراوانش گرفته تا حالا که خیلی‌ها حضور او را در فینال هم سنگ حضور مسی در زمین می‌دانند.

مسئولان برگزاری کوپا امریکا پیش از این وعده داده بودند که مسابقه فینال این رقابت‌ها با اجرای شکیرا همراه خواهد بود و همین وعده، موجب رشد روز افزون قیمت بلیط مسابقه در بازار سیاه شده بود.

حالا که به فینال رقابت‌ها نزدیک می‌شویم جزئیات دیگری از این اجرا در رسانه‌ها منتشر شده است. مثلا اینکه شکیرا اعلام کرده ۱۵ دقیقه بین دو نیمه فرصت کافی برای اجرای او نیست و در اقدامی بی‌سابقه مسئولان برگزاری رقابت‌ها قصد دارند مدت استراحت بین دو نیمه را به ۲۵ دقیقه تغییر دهند تا شکیرا بتواند با خیال راحت در این بازی اجرا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار