کدخبر : 15731 تاریخ انتشار :
A

عکس | جیمی جامپی که به عشق امباپه وارد زمین شد

عکس | جیمی جامپی که به عشق امباپه وارد زمین شد

کیلیان امباپه، ستاره تیم‌ملی فرانسه، در دیدار اسپانیا-فرانسه مورد هجوم یک جیمی جامپ قرار گرفت!

به گزارش ورزش 360، در دقیقه 57 بازی، زمانی که فرانسه 2-1 از اسپانیا عقب بود، ناواس، مدافع این تیم به دلیل مصدومیت عضلانی تعویض شد. لحظاتی بعد، در حالی که بازی در جریان بود، ناگهان یک جیمی جامپ با پریدن از روی موانع وارد زمین شد و به سمت کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، شتافت.

هدف این فرد معلوم بود: گرفتن یک سلفی با امباپه. اما امباپه که تمرکزش بر روی بازی بود، تمایلی به این کار نداشت و جیمی جامپ با بی‌اعتنایی او روبرو شد.

با این حال، جیمی جامپ دست‌بردار نبود و با سماجت تمام تلاش می‌کرد تا در کنار او عکسی به یادگار بگیرد. این اتفاق باعث شد بازی چند لحظه متوقف شود و ماموران امنیتی به سرعت برای مهار او وارد عمل شوند.

اما جیمی جامپ  که انگار مجنون شده بود، حتی با وجود تلاش ماموران امنیتی برای جدا کردن او از امباپه، دست از سر او بر نمی‌داشت و همچنان به دنبال گرفتن سلفی بود.

در نهایت با دخالت قاطع ماموران امنیتی، جیمی جامپ از زمین خارج شد و بازی دوباره از سر گرفته شد. این اتفاق بار دیگر نشان‌دهنده ضعف امنیتی در برخی از ورزشگاه‌های بزرگ است. حضور افراد غیرمجاز در زمین بازی می‌تواند خطرناک باشد و تمرکز بازیکنان را به هم بزند.

fqki54pi

ijcb5udj

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار