کدخبر : 15628 تاریخ انتشار :
A

دفاع اسکالونی از لیونل مسی: او همیشه آماده است

دفاع اسکالونی از لیونل مسی: او همیشه آماده است

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، در آستانه دیدار در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل کانادا، درباره شرایط لیونل مسی صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی آرژانتین بامداد چهارشنبه از ساعت ۰۳:۳۰ در نیمه‌نهایی مسابقات کوپا آمه‌ریکا به مصاف کانادا خواهد رفت. یکی از سوالات پیرامون این بازی مسئله آمادگی لیونل مسی است که در این تورنمنت دچار مصدومیتی از ناحیه کشاله ران شده و در دیدار قبلی مقابل اکوادور هم چندان آماده به نظر نمی‌رسید و عملکرد ضعیفی از خود به جا گذاشت اما اسکالونی در صحبت‌های جدیدش از کاپیتان تیمش حمایت کرد.

او گفت:«مسی خوب است، او برای ما کلیدی است، همین کافی است. لئو خوب است و ما آرام هستیم، فردا او بخشی از تیم در این بازی حساس خواهد بود.

در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر مسی بخواهد بازی کند و سرمربی فکر کند او آماده نیست، چه کسی تصمیم‌گیری می‌کند، اسکالونی گفت:«این خیلی آسان است چون ۹۹ درصد مواقع او آماده بازی است. هیچ‌وقت برای من پیش نیامده که او آماده بازی نباشد. این تصمیم برای من بسیار ساده است. این موضوع خیلی روشن است. من با او می‌نشینم و در این باره صحبت می‌کنیم. اگر او آماده باشد، همیشه بازی خواهد کرد. هیچ شکی وجود ندارد. چه کسی به آمادگی او شک خواهد کرد؟ من هرگز هیچ شکی نخواهم داشت. این هرگز برای من جای سوال نخواهد داشت، زیرا می‌دانم که او حتی در شرایطی که آماده نیست هم چه کمکی می‌تواند به ما بکند. این موضوع غیرقابل بحث است.»

در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مسی و آنخل دی ماریا، که فقط در بازی اول مقابل کانادا به صورت همزمان بازی کردند، دوباره با هم بازی خواهند کرد یا خیر، سرمربی آرژانتین گفت:«آن‌ها با هم بازی کرده‌اند و خوب بازی کرده‌اند. این اطمینانی است که ما داریم. تیم با آن‌ها و بدون آن‌ها خوب عمل کرده است.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار