کدخبر : 15579 تاریخ انتشار :
A

وقتی ایجنت ایرانی بازیکن محبوب زلاتان را به منچستر فرستاد

وقتی ایجنت ایرانی بازیکن محبوب زلاتان را به منچستر فرستاد

زلاتان ابراهیموویچ، مدیر میلان، اعلام کرد که هیچ مشکلی با کیا جورابچیان به عنوان ایجنت یوشوا زیرکزی ندارد.

به گزارش ورزش 360، آیا از برخورد کیا جورابچیان به عنوان ایجنت یوشوا زیرکزی ناراحت شده‌اید؟ این یکی از سوالاتی است که در کنفرانس مطبوعاتی از زلاتان ابراهیموویچ، مدیر آث میلان، پرسیده شد.

زیرکزی به عنوان مهاجم هلند در یورو 2024 عملکرد خوبی داشت و مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته بود، اما این روزها بیشتر به باشگاه منچستریونایتد انگلیس نزدیک شده است.

زلاتان در مراسم معارفه پائولو فونسکا به عنوان سرمربی جدید میلان درباره این سوال گفت: "هرگز ناراحت نشدم. همیشه در کنار واقعیت، شایعات هم وجود دارد. یک ایجنت حل‌کننده است و یک ایجنت هم داریم که مشکل ایجاد می‌کند. در مورد کیا جورابچیان باید بگویم که او هیچ کدام از این‌ها نبود و شایعاتی که منتشر شد، واقعیت ندارد. برای آنچه می‌خواهیم، ​​ما یک ایده داریم.  امیدواریم در اسرع وقت بررسی کنیم."

پائولو فونسکا در همین زمینه افزود: "زلاتان همه چیز را گفت. من واقعاً دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. ما با این بازیکن قراردادی نبستیم اما بازیکنی که می‌خواهیم کاملا مشخص است و امیدواریم هر چه زودتر آن را جذب کنیم."

زلاتان درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی میلان گفت: "ما باید راه حل‌هایی برای نقل و انتقالات پیدا کنیم، چون آقای ایکس را به عنوان مهاجم بعدی انتخاب کرده‌ایم. ما یوویچ را به عنوان مهاجم در اختیار داریم. سپس بستگی به این دارد که مربی به چند مهاجم نیاز دارد. داشتن سه مهاجم ممکن است و دور از ذهن نیست."

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار