کدخبر : 15575 تاریخ انتشار :
A

تیم سیمونه اینزاگی برای مربیگری در فصل بعد مشخص شد

تیم سیمونه اینزاگی برای مربیگری در فصل بعد مشخص شد

سیمونه اینزاگی پس از آخرین دیدار ایجنتش با مدیران باشگاه، به تمدید قرارداد با اینتر نزدیک شد.

به گزارش ورزش 360، مدیران اینتر صبح دوشنبه با تولیو تینتی، ایجنت سیمونه اینزاگی، ملاقات کردند و دو طرف به توافق بر سر تمدید قرارداد این مربی، نزدیک‌تر شدند.

به گفته جانلوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت ایتالیا، این نشست صبح روز دوشنبه برگزار شد و دو طرف اکنون به توافق کامل نزدیک شده‌اند. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که اینتر و ایجنت اینزاگی در مورد مدت قرارداد جدید مربی ایتالیایی صحبت‌هایی داشته‌اند.

اینزاگی تا به امروز در پایان هر فصل، قرارداد خود را برای یک سال دیگر با اینتر تمدید کرده است. این بار، او می‌تواند قراردادی دو ساله یا قراردادی یک ساله با گزینه‌ای برای یک فصل بیشتر را بپذیرد.

 اینزاگی عملکردی در اینتر به جای گذاشته که مدیران این باشگاه به هیچ مربی دیگری فکر نمی‌کنند و از طرف دیگر خود این مربی هم بدون مشکل همیشه قراردادش را با باشگاه تمدید کرده است.

اینزاگی 48 ساله در تابستان 2021 به اینتر پیوست و آن‌ها را به سه دوره سوپرجام ایتالیا، دو جام حذفی ایتالیا و بیستمین قهرمانی در سری A رساند. آن‌ها فصل گذشته در رقابت با میلان در صدر جدول قرار گرفتند و موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

طبق گزارش‌ها برنامه اینتر این بوده که قرارداد جدیدی با اینزاگی تا ژوئن 2027 امضا کند و دستمزد اینزاگی به 6.5 میلیون یورو در هر فصل افزایش پیدا کند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار