کدخبر : 15544 تاریخ انتشار :
A

فاجعه در برزیل؛ بدترین پنالتی‌زن پشت ضربه اول!

فاجعه در برزیل؛ بدترین پنالتی‌زن پشت ضربه اول!

رسانه معروف UOL برزیل مدعی شده که در آخرین تمرین برزیل پیش از جدال با اروگوئه، ادر میلیتائو تمام ضربات پنالتی خود را از دست داده بود.

به گزارش ورزش 360، صحبت ها درخصوص عملکرد فاجعه بار برزیل در رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی ادامه دارد. شاگردان دوریوال جونیور با دو تساوی و یک پیروزی برابر اروگوئه، به زحمت و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شدند و در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر اروگوئه تن به شکست دادند.

این باخت در شرایطی برای سلسائو رقم خورد که حریف از دقیقه 74 با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد و برزیل نتوانست از فرصت پیش آمده برای فتح دروازه اروگوئه استفاده کند. آنها در نهایت و در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند تا اروگوئه راهی مرحله بعد شود.

انتقادها از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برزیل بابت این شکست ادامه دارد. حالا رسانه معروف UOL برزیل در خبری مدعی شده که دوریوال جونیور، سرمربی سلسائو، بدترین پنالتی زن تیم را برای ضربه نخست انتخاب کرده چرا که ادر میلیتائو هر دو ضربه خود در تمرینات پیش از دیدار با اروگوئه را از دست داده است.

این رسانه نوشته است که ادر میلیتائو، مدافع تیم ملی که اولین پنالتی را در شکست برزیل مقابل اروگوئه زد، در دو تلاش خود در تمرینات روز قبل از بازی ناکام مانده بود.

میلیتائو در هر دو ضربه تمرینی روز قبل از بازی، توپ را به تیرک دروازه کوبید. بازیکنان اصلی هر کدام دو پنالتی را به یکی از دروازه‌ها زدند، در حالیکه ذخیره‌ها از سمت دیگر زمین تمرینی مشغول مرور نکات تاکتیکی بودند.

این رسانه برزیلی نوشته است که میلیتائو دقیقا با همان شیوه تمرینات، ضربه اش را به گوشه راست زد اما این بار با نیروی کمتری نسبت به تمرینات که ضربه او توسط دروازه‌بان روچت مهار شد.

جالب اینجاست که در برگه‌ای که دروازه‌بان اروگوئه از پنالتی زنان برزیل داشت، هیچ اشاره‌ای به ضربه‌های میلیتائو نشده بود. شماره پیراهن مدافع تنها در ردیف دوم و با یک "X" دیده می‌شد.

به گفته دوریوال، تیم ملی برزیل در تمام تمرینات خود از زمان ورود به ایالات متحده، زدن ضربات پنالتی را تمرین کرده بود. او می گوید که عملکرد میلیتائو در زدن ضربات طی تمرینات قبلی، بهتر از روز قبل از دیدار با اروگوئه بوده است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار