کدخبر : 15504 تاریخ انتشار :
A

عکس | دلداری رقیب بعد از هدر رفتن پنالتی مسی

عکس | دلداری رقیب بعد از هدر رفتن پنالتی مسی

تصاویر جدیدی از بازی آرژانتین و اکوادور نشان می‌دهد که دروازه‌بان اکوادور پس از خراب شدن ضربه پنالتی لیونل مسی به کاپیتان آرژانتین دلداری می‌دهد.

به گزارش ورزش 360، لیونل مسی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل اکوادور پس از خراب شدن ضربه پنالتی‌اش، به شدت ناراحت شد. پس از تساوی 1-1 آرژانتین و اکوادور در وقت عادی، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و این بازیکن 37 ساله تصمیم گرفت که اولین پنالتی را مطابق معمول بزند تا تیمش روحیه زیادی بگیرد.

اما او ضربه پنالتی خود را به تیر افقی دروازه زد و خاطرات پنالتی از دست رفته او در شکست فینال 2016 کوپا آمه‌ریکا را زنده کرد. کاپیتان آرژانتین پس از اینکه پنالتی خود را از دست داد به نشانه ناراحتی دو دستش را مقابل صورت خود قرار داد و به آرامی محوطه جریمه را ترک می‌کرد تا به سمت همبازیانش برگردد.

در همین حال الکساندر دومینگز، دروازه‌بان اکوادور، به جای اینکه به دنبال نمک پاشیدن به زخم‌های مسی باشد، لحظات جالبی را در زمین رقم زد. او به سرعت به مهاجم اینترمیامی دلداری داد و او را در آغوش گرفت. این دروازه‌بان حتی سر مسی را که خیلی ناراحت به نظر می‌رسید، بوسید تا به او دلداری بدهد.

مسی البته خوشحال بود که در پایان ضربات پنالتی به لطف درخشش دیبو مارتینز به مرحله بعدی صعود کرد و شب تلخی را سپری نکرد. البته مارتینیز رفتار پسندیده دروازه‌بان حریف را بدون پاسخ نگذاشت و دوربین‌ها نشان دادند که او پس از پایان ضربات پنالتی به سمت دومینگز رفت و به این بازیکن دلداری داد.

qw2dt5s3

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار