کدخبر : 15502 تاریخ انتشار :
A

تماس زلاتان با موراتا برای پیوستن به آث‌میلان

تماس زلاتان با موراتا برای پیوستن به آث‌میلان

آلوارو موراتا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، تأیید کرد که امکان دارد پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۴ اتلتیکو مادرید را ترک کند.

به گزارش ورزش 360، این مهاجم سابق یوونتوس به پیوستن به باشگاه میلان تحت هدایت پائولو فونسکا در تابستان امسال نزدیک شده است. میلان در حال حاضر پس از جدایی اولیویه ژیرو با کمبود مهاجم نوک مواجه شده است.

گفته می‌شود که موراتا به دلیل وجود بندی در قراردادش با اتلتیکو مادرید که مبلغ آن ۱۳ میلیون یورو است، در دسترس قرار دارد. زلاتان ابراهیموویچ، مشاور باشگاه میلان، نقش مهمی در برقراری ارتباط با موراتا ایفا کرده و شخصاً با این بازیکن تماس گرفته است.

با این حال، علی‌رغم تلاش‌های ابراهیموویچ، میلان هنوز منتظر پاسخی قطعی از سوی موراتا است و این وضعیت احتمالاً تا پایان یورو ۲۰۲۴ تغییر نخواهد کرد.

موراتا در مصاحبه اخیر با رسانه‌های اسپانیایی گفت: «من کاملاً بر روی بازی بعدی در مسابقات یورو تمرکز کرده‌ام. می‌خواهم آرام بمانم، اما در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. فعلاً می‌خواهم به بهترین شکل ممکن با اسپانیا در یورو ادامه دهم و از بازی لذت ببرم.»

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا امکان دارد پس از پایان یورو از اتلتیکو مادرید جدا شود، گفت: «بله امکانش هست، اما تصمیم‌گیری در این مورد آسان نیست.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار