کدخبر : 15418 تاریخ انتشار :
A

مورد عجیب مهاجم ترکیه در یورو 2024: کارت قرمز با 0 دقیقه بازی

مورد عجیب مهاجم ترکیه در یورو 2024: کارت قرمز با 0 دقیقه بازی

برتوگ ییلدیریم، مهاجم ترکیه، در لحظات پایانی دیدار مقابل هلند با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد.

به گزارش ورزش 360، یکی از نکات قابل توجه بازی هلند-ترکیه از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، اخراج برتوگ ییلدریم، مهاجم ۲۱ ساله ترکیه بود.

ترکیه در این بازی موفق شد در دقیقه ۳۵ به گل برسد و در حال تکرار تاریخ و صعود به مرحله نیمه‌نهایی مانند مسابقات یورو ۲۰۰۸ بود اما در فاصله دقایق ۷۰ تا ۷۶ همه چیز به هم ریخت و هلند موفق به زدن دو گل شد تا این نارنجی‌پوشان باشند که حریف انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی خواهند بود.

در لحظات پایانی این دیدار و در حالی‌که ترکیه در حال تلاش برای فرار از حذف بود، همه بازیکنان این تیم روی به بازی احساسی آورده بودند و تنش زیادی در بازی وجود داشت. این تنش و استرس به نیمکت هم کشیده بود و همه نیمکت‌نشینان در حال تماشای بازی در حالت ایستاده بودند. در یکی از صحنه‌ها که داور تصمیمی به سود هلند گرفت، صدای اعتراض بازیکنان ترکیه درآمد و برتوگ ییلدیریم بازیکنی بود که بیشتر از دیگر بازیکنان به تصمیم داور معترض بود. همین اعتراضات باعث شد که توجه کلمنت تورپن، داور بازی، جلب شود و او را در دقیقه ۶+۹۰ با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کند.

نکته جالب توجه شرایط ییلدیریم در یورو ۲۰۲۴ بود. مهاجم باشگاه رن در هیچکدام از بازی‌های این رقابت‌ها موفق به قرار گرفتن در ترکیب نشد و با این اخراج، آمار جالب صفر دقیقه بازی و یک کارت قرمز را ثبت کرد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار