کدخبر : 15216 تاریخ انتشار :
A

شادی پس از گل بلینگام دردسرساز شد

شادی پس از گل بلینگام دردسرساز شد

شادی پس از گل بلینگام دردسرساز شد؛ یوفا تحقیقات را آغاز کرده است

به گزارش ورزش 360،  پس از به ثمر رساندن گل دقیقه 95 جود بلینگام برای انگلیس مقابل اسلواکی، این هافبک مادریدی رو به نیمکت‌های ذخیره حرکتی را با دست انجام داد که توسط مردم شکار شد. او پس از شادی همراه با هری کین، دستش را به سمت بینی برد و سپس دست راست را به نزدیکی کشاله ران برده و آن را تکان داد. این حرکت در مرحله اول بی‌احترامی او به نیمکت اسلواکی قلمداد شد و هجمه‌هایی را علیه بازیکن انگلیس به وجود آورد. با این حال شماره 10 انگلیسی‌ها رسما اعلام کرد این یک شوخی شخصی بین رفقای صمیمی‌اش بوده و به همین دلیل و رو به نیمکت انگلیسی‌ها آن را انجام داده. با وجود اینکه بسیاری توانستند چنین موضوعی را درک کنند، یوفا روش دیگری را درنظر گرفته و در حال تحقیق در مورد حرکت جود بلینگام است.

نقض رفتار شایسته!

یوفا پس از پخش شدن تصاویر واضح از حرکت بلینگام، اعلام کرد این سازمان در حال بررسی حرکت بلینگام به دلیل «نقض احتمالی قوانین اساسی رفتار شایسته» است. در گذشته حرکاتی این‌چنینی توسط کریستیانو رونالدو و یا دیگو سیمئونه باعث شده بود جریمه‌هایی سنگین و یا در مواقعی محرومیت از دیدار برای افراد درنظر گرفته شود. اگر برای این موضوع به سرعت تصمیم‌گیری انجام شود، احتمالا جود بلینگام دیدارهای بعدی انگلیس در یورو 2024 را از دست بدهد و انگلستان ضرر سنگینی را بابت نبودن فوق‌ستاره‌اش متحمل شود.

حرکتی که قبلا هم انجام شد

البته انگلیسی‌ها معتقد هستند  این رفتار هرگز بی‌احترامی به تیم رقیب نبوده و خود بازیکن با گفتن جمله «هیچ چیز جز احترام به سبک بازی اسلواکی ندارم» ماجرا را تایید کرد. در جست‌وجوهای انگلیسی‌ها، همچنین تکرار این حرکت در گذشته پیدا و مشخص شده این حرکت را بلینگام در رئال مادرید هم در اشاره به رفقایش انجام می‌دهد.

مشخص نیست حرکت دقیقا چه موضوع خصوصی را میان دوستان جود و خودش بیان می‌کند اما حالا با تکرار ماجرا، یوفا احتمالا درخواستی را برای او ارسال خواهد کرد که معنی این حرکت و دلیلش را توضیح دهد. انجام این حرکت توسط بلینگام وقتی با پیراهن رئال مادرید بود، جریمه‌ای نداشته و حالا هم احتمالا جریمه‌ای درکار نخواهد بود. برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند در صورت جریمه انگلیس و جود بلینگام در یورو، نهاد یوفا عملا تبعیضی میان تیم‌ها قائل شده و باید  شکایت مفصلی  از سوی مسئولان فوتبال بریتانیا علیه یوفا به دادگاه بین‌المللی فوتبال ارائه شود.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار