کدخبر : 1517 تاریخ انتشار :
A

لورکوزن 4-0 بوخوم: ژابی این تیم را برای قهرمانی بسته!

لورکوزن 4-0 بوخوم: ژابی این تیم را برای قهرمانی بسته!

بایر لورکوزن موفق شد در هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا بوخوم را 4-0 شکست دهد و سال را با یک پیروزی قاطع به اتمام برساند.

به گزارش ورزش 360، بایر لورکوزن، صدرنشین بوندسلیگا موفق شد در هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا در خانه بوخوم را 4-0 شکست دهد و سال را با یک پیروزی قاطع به اتمام برساند.

لورکوزنی‌ها در خانه و در برابر تماشاگرانی خانگی از ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کردند.

گل اول این تیم در دقیقه 30 به ثمر رسید. پاتریک شیک موفق شد ضربه پنالتی  به کنج سمت چپ دروازه حریف بزند و تیمش را 1-0 پیش بیاندازد.

دو دقیقه بعد، شیک گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. جرمی فریمپانگ با یک فرار سریع، توپی را از سمت راست به روی دروازه فرستاد و شیک با یک ضربه پای چپ از وسط محوطه جریمه گل دوم را زد.

لورکوزن به حملات هدفمند خود ادامه داد و در دقیقه 45+1 پاتریک شیک موفق شد هت تریک کند. او کرنر ارسالی  فلوریان ریتز را با ضربه سری دیدنی از سمت راست محوطه جریمه به کنج سمت راست دروازه فرستاد.

در نیمه دوم و در دقیقه 62 لورکوزن توسط روبرت اندریش به گل چهارم رسید اما این گل بعد از بررسی مجدد در VAR مردود اعلام شد.

در دقیقه 69 گل چهارم لورکوزن توسط ستاره 22 ساله نیجریه‌ای تیم، ویکتور اوکوه بونیفاس به ثمر رسید. او ضربه پای راست خود را روی پاس عمقی فلوریان ریتز به گوشه سمت راست دروازه فرستاد و تیمش را 4-0 پیش انداخت.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم شایسته ژابی آلونسو، سال را با 42 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با بایرن مونیخ در صدر و به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار