کدخبر : 1515 تاریخ انتشار :
A

لیورپول ۵-۱ وستهم: خشم از یونایتد بر سر مویس خالی شد

لیورپول ۵-۱ وستهم: خشم از یونایتد بر سر مویس خالی شد

لیورپول توانست وستهم را با نتیجه ۵-۱ شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه صعود کند.

به گزارش ورزش 360، لیورپول در دور یک‌چهارم نهایی مسابقات جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل وستهم صف‌آرایی کرد. قرمزها موفق شدند به پیروزی ۵-۱ دست پیدا کنند و به نیمه‌نهایی بروند.

بازی با سرعت کمی آغاز شد و دو طرف قادر نبودند دروازه یکدیگر را با تهدیدهای جدی روبرو کنند. بالاخره در دقیقه ۲۸ بازی دومنیک سوبوسلای با شلیکی از راه دور و باورنکردنی قفل دروازه وستهم را باز کرد.

این از معدود موقعیت‌های نیمه اول بود و دیگر شاهد فرصت گلزنی خاصی نبودیم، تا اینکه در دقیقه ۴۵ ضربه سر کودی خاکپو با فاصله کمی از سمت راست دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل سوبوسلای خاتمه یابد‌.

در نیمه دوم لیورپول فشار حملاتش را بیشتر کرد. در دقیقه ۵۶ کورتیس جونز در سمت چپ محوطه جریمه وستهم صاحب توپ شد و از زاویه بسته ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و اختلاف را دو برابر کرد‌.

در دقیقه ۶۲ شوت الیوت با فاصله زیادی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۱ کودی خاکپو، چسبیده به محوطه جریمه، ضربه‌اش را زد. توپ دور از دستان دروازه‌بان وارد دروازه شد و حساب کار را ۳-۰ کرد.

در دقیقه ۷۷ جرد بوون در سمت چپ محوطه جریمه لیورپول به توپ رسید. او یک مدافع را از مقابلش برداشت و ضربه‌ای چشم‌نواز را به سمت راست دروازه زد و موفق شد بازی را ۳-۱ کند‌.

در دقیقه ۸۳ در حالی که وستهم برای کمتر کردن اختلاف جلو کشیده بود، آرنولد با پاسی از زمین خودی، صلاح را در موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم مصری کار راحتی در پیش داشت و گل چهارم را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۴ کورتیس جونز، حرکتی انفرادی را از نزدیکی میانه میدان آغاز کرد. او بدون مزاحمت بازیکنان حریف تا نقطه پنالتی پیش رفت و در آنجا تصمیم به شوت‌زنی گرفت و موفق شد گل پنجم لیورپول را هم بزند.

این دیدار با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت و شاگردان یورگن کلوپ به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه صعود کردند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار