کدخبر : 1514 تاریخ انتشار :
A
سال با صدرنشینی تمام شد

پی‌اس‌جی 3-1 متز: بریس امباپه در شب تولد

پی‌اس‌جی 3-1 متز: بریس امباپه در شب تولد

پاری سن ژرمن در بازی هفته هفدهم لیگ فرانسه با نتیجه 3-1 از سد متز گذشت.پی‌اس‌جی 3-1 متز: بریس امباپه در شب تولد

به گزارش ورزش 360، پاری سن ژرمن در بازی هفته هفدهم لیگ فرانسه از متز میزبانی کرد و با نتیجه 3-1 برنده شد. کیلیان امباپه در شب تولدش برای میزبان 2 گل به ثمر رساند و دیگر گل این تیم را هم ویتینیا وارد دروازه کرد.

بازی در نیمه اول در اختیار میزبان بود و حریف بیشتر روی ضدحملات برنامه داشت که البته به نتیجه خاصی دست پیدا نکرد. دقیقه 9 پاری سن ژرمن فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه ویتینیا توسط الکساندر اوکیدجا دفع شد و به دروازه راه پیدا نکرد.

دقیقه 14 کیلیان امباپه امیدوار بود که با یک ضربه پنالتی تیمش را پیش بیندازد اما داور برخورد او با دروازه‌بان را خطا اعلام نکرد. به دلیل دریافت پاس در موقعیت آفساید، پیش از پنالتی ابتدا آفساید او اعلام شد.

متز که شاهد حملات پاری سن ژرمن بود در دقیقه 24 به فشار حریف پاسخ داد. ضربه ون دن کرخوف که از سمت راست وارد محوطه جریمه شده بود به تیرک عمودی برخورد کرد و سپس توسط دنیلو دفع شد.

بازی تا پایان نیمه اول با تساوی بدون گل دنبال شد و تلاش پاری سن ژرمن برای باز کردن دروازه حریف ثمری نداشت.

در آغاز نیمه دوم پاری سن ژرمن بهتر از حریف کار را آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. در دقیقه 49 کانگ این لی در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید و ارسال او به نزدیکی دروازه توسط ویتینیا قطع شد که ضربه پای راست او وارد دروازه شد و دروازه‌بان را غافلگیر کرد.

چند دقیقه پس از گل اول، روی ارسال خطرناک دیگری از کانگ این لی، رندال کولو موآنی در نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه سر دروازه متز را تهدید کرد که صرفه تو روی تور دروازه فرد آمد.

پی‌اس‌جی در نیمه دوم با دقت بیشتر حملات را پیگیری کرد که دقیقه 60 دومین گل را هم به ثمر رساند. کیلیان امباپه در شب تولدش موفق شد یک گل دیدنی را وارد دروازه متز کند. مهاجم فرانسوی پس از اینکه توپ را از ویتینیا دریافت کرد در سمت چپ محوطه جریمه به سمت داخل حرکت کرد و با یک ضربه مواج پای راست دروازه‌بان حریف را غافلگیر کرد تا تنها تماشاگر شوت او باشد.

بعد از گل امباپه، متز سعی کرد تفاضل گل را کم کند و بر همین اساس حملات آن‌ها افزایش یافت. در دقیقه 72 ارسال کامادا فرصت گلزنی برای متیو اودول فراهم شد که ضربه او از کنار دستان جانلوئیجی دوناروما عبور کرد و وارد دروازه شد.

بازی در نیمه دوم به مراتب با هیجان بیشتری نسبت به نیمه اول دنبال شد و متز بیشتر تلاش داشت تا روی دروازه میزبان خطرساز شود که در اکثر اوقات ناموفق بود اما تا پیش از محوطه جریمه توپ را به خوبی پیش می‌بردند.

در دقیقه 83 پاس به عقب مدافع حریف را کیلیان امباپه پیش از واکنش دروازه‌بان در اختیار گرفت و از تکل بلند او گذشت تا آرام آرام توپ را برای ورود به دروازه خالی حریف همراهی کند.

شاگردان لوئیز انریکه تا پایان بازی نتیجه را حفظ کردند تا 40 امتیازی شوند و سال 2023 را با صدرنشینی پشت سر بگذارند. متز 16 امتیازی هم در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار