کدخبر : 14574 تاریخ انتشار :
A

انتقاد ستاره سابق تیم ملی هلند از ویرجیل فن دایک

انتقاد ستاره سابق تیم ملی هلند از ویرجیل فن دایک

رافائل فن در فارت به شدت از عملکرد ویرجیل فن دایک و تیم ملی هلند در شکست مقابل اتریش انتقاد کرد.

به گزارش ورزش 360، رافائل فن در فارت، ستاره سابق هلند، پس از شکست این تیم مقابل اتریش در مرحله گروهی یورو 2024، به شدت از عملکرد ویرجیل فن دایک و تیم ملی هلند انتقاد کرد.

فن در فارت در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی NOS هلند، عملکرد فن دایک را به شدت زیر سوال برد و او را به خاطر رهبری ضعیف و اشتباهات دفاعی، به خصوص در صحنه گل پیروزی اتریش، مقصر دانست.

فن در فارت همچنین از عملکرد کلی تیم ملی هلند در این بازی انتقاد کرد و گفت که آنها ضعیف بازی کردند و روحیه جنگندگی نداشتند. فن در فارت در این مصاحبه گفت:

ما به شیوه‌ای بازی کردیم که ویرجیل فن دایک در مصاحبه خود صحبت کرد! ما شاهد یک عملکرد شرم‌آور بودیم. من می‌خواهم از کاپیتان کشورم کمی شور و اشتیاق ببینم! مثل همین الان که من با انرژی و شور و شوق با شما صحبت می‌کنم.

کاملا مستحق شکست برابر اتریش بودیم. نیمه دوم کمی بهتر شروع شد و بعد دیدید که اتریش تیم خوبی است و در عین حال ساده و معمولی بازی می‌کند. شما اگر کمی خوب بازی کنید، می‌توانید آنها را بلافاصله غافلگیر کنید. البته این موضوع به اراده مطلق بازیکنان مربوط می‌شود. شما باید برمی‌گشتید و آن گل را جبران می‌کردید ولی چنین میل به پیروزی وجود نداشت. باورنکردنی است.

گفتنی است انتقاد فن در فارت به ویرجیل فن دایک به مصاحبه او پس از شکست مقابل اتریش اشاره دارد که کاپیتان هلند پس از این باخت هیچ میل و تمایلی به انجام مصاحبه نداشت.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار