کدخبر : 14498 تاریخ انتشار :
A

قطعی شدن صعود آرژانتین و لیونل مسی در کوپاآمریکا 2024

قطعی شدن صعود آرژانتین و لیونل مسی در کوپاآمریکا 2024

بامداد امروز از ساعت 4:30 تیم ملی آرژانتین و تیم ملی شیلی در دومین بازی از دور گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش ورزش 360، لیونل مسی و یارانش در دیدار مقابل شیلی در همان ورزشگاهی که فینال کوپا آمریکا را باخته بودند، پیروز شدند. تیم ملی آرژانتین در بازی اول خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 موفق شده بود با نتیجه دو بر صفر تیم ملی کانادا را شکست بدهد و حالا در بازی دومش موفق شده است با نتیجه یک بر صفر تیم ملی شیلی را شکست بدهد تا از این دو بازی شش امتیاز بگیرد و صعودش را به دور حذفی رقابت ها قطعی کند. آرژانتینی ها در دو بازی اول خود در کوپا آمه ریکا کلین شیت کرده اند تا مشخص شود که گل زدن به آن ها کار آسانی نیست.

در این بازی تک گل تیم ملی آرژانتین را لوتارو مارتینز در دقیقه 88 به ثمر رساند. لوتارو مارتینز در بازی اول هم در همین دقایق به تیم ملی کانادا گلزنی کرده بود و حالا در این تورنمنت دو گله شده است. مسی در این بازی نتوانست گلی بزند و هنوز پایش به گلزنی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 باز نشده است.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار