کدخبر : 14428 تاریخ انتشار :
A

ساوت‌گیت: گوش دادن به انتقادات سودی برای ما ندارد

ساوت‌گیت: گوش دادن به انتقادات سودی برای ما ندارد

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، واکنش جالبی به انتقادات مطرح شده از عملکرد تیمش نداشت.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی انگلیس در سومین و آخرین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ سه‌شنبه شب روبروی تیم ملی اسلوونی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که با عبور از دو نمایش نه چندان خوب قبلی و ارائه یک بازی درخشان به مرحله بعدی صعود کند.

سه شیرها در جریان پیروزی برابر تیم ملی دانمارک عملکرد درخشانی که از آنها انتظار می‌رفت را به نمایش نگذاشت و در بازی برابر دانمارک که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید هم به هیچ وجه در حد و اندازه نام بازیکنانش ظاهر نشد و انتقادهای زیادی از آنها مطرح شد و آنها حالا با انگیزه بالا برای اثبات توانایی‌هایشان قدم به این بازی خواهند گذاشت.

راه حل مناسب برای جبران دو نمایش ناامیدکننده: بله، ما اندازه کافی زمان داشتیم که راه حلی را در تمرینات پیدا کنیم و بسیار با بازیکنان بحث و صحبت کردیم. به خوبی می‌دانیم که به چه کارهایی نیاز داریم تا بهتر شویم. همه ما در این زمینه توافق داریم. مسیر رو به جلو مشخص است و ما باید با عملکرد درستی پیش برویم. انتظار داریم که فردا شب شاهد چنین اتفاقی باشیم.

شرایط تیم: اوضاع تیم خیلی خوب است. همه می‌دانیم که در دنیای زندگی می‌کنیم که هیاهوی بیرونی بسیار زیاد است. این هیاهو و جنجال‌ها نباید روی ما اثر بگذارد. باید روی عملکردمان تمرکز کنیم. نتایج ما فرصت صعود به مرحله بعدی را داده است. امیدوار هستیم که صدرنشین گروه باشیم و نمایش خوبی ارائه کنیم.

انتقاد گری لینه‌کر از انگلیس: من صحبت‌های او را نشنیده‌ام. فقط یک کلمه را شنیده‌ام. دنیا همین است. این صحبت‌ها برای من اصلا مهم نیست. چیزی که مهم است این است که من باید این بازیکنان را با اعتماد به نفس در طول مسابقات هدایت کنم.

انتظارات از انگلیس: ما تیمی بزرگ هستیم و انتظاراتی داریم و کاملا درک می‌کنیم که زیر ذره‌بین هستیم. من مشکلی با این وضعیت ندارم. نیازی نیست که به بحث‌های بیرونی وارد شویم چون من بزرگ‌ترین منتقد خودم هستم و بازیکنانم هم همینطور. گوش دادن به انتقادات بیرونی سودی برای ما ندارد. ما می‌دانیم که تا به حال خوب بوده‌ایم و در این باره صادق هستیم. می‌دانیم که کجا باید پیشرفت کنیم و در این باره هم بسیار صادق و صریح هستیم. این نحوه مربیگری کردن و پیشرفت تیم است.

احتمال استفاده از فیل فودن در پستی متفاوت: فودن در چند پست برای ما بازی کرده است. من فکر می‌کنم که او در بازی برابر دانمارک تهدید بزرگی برای حریف بود. می‌دانیم که باید به عنوان یک تیم فرصت بیشتری خلق کنیم. مسئله یک بازیکن نیست و این موضوعی است که در بحث‌های اشتباه مطرح می‌شود. همه چیز مربوط به عملکرد درست تیم، همکاری بازیکنان با یکدیگر و نتیجه‌گیری است. اگر به بازیکنان فکر کنید، موفق نخواهید شد. پیشرفت ما و داشتن شب‌ها و تورنمنت‌های موفق مربوط به تیم است. بله، بازیکنان مهمی در تیم هستند اما عملکرد ما تیمی است.

وضعیت لوک شاو: او تنها بازیکنی است که در اختیار نداریم. احتمالا فردا با ما تمرین خواهد کرد اما هنوز برای حضور در میدان آماده نیست.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار