کدخبر : 14414 تاریخ انتشار :
A

سرمربی فرانسه تکلیف مخالفان را روشن کرد: بازی مارا نبینید!

سرمربی فرانسه تکلیف مخالفان را روشن کرد: بازی مارا نبینید!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به انتقادات از سبک بازی تیمش در دو بازی اخیر پاسخ داد.

به گزارش ورزش 360،  تیم ملی فرانسه در آخرین بازی‌اش در دور گروهی، فردا به مصاف لهستان خواهند رفت. آنها در دو بازی گذشته نمایش قابل قبولی نداشته‌اند و حالا به دنبال پایان دادن به گروه در بهترین فرم ممکن هستند.

پیش از این بازی حساس، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. دشان در پاسخ به انتقادات از عملکرد تیم ملی فرانسه در مسابقات اخیر گفت: «شما هر نظری که می‌خواهید می‌توانید بدهید. ما در هر بازی بیش از ۱۰ میلیون بیننده داریم، فکر می‌کنم اگر مردم دوست نداشته باشند، کانال را عوض می‌کنند.»

دشان درباره وضعیت سلامتی کیلیان امباپه، ستاره تیم، اظهار داشت: «هر روز بهتر می‌شود. کبودی از بین رفته و به ماسک عادت کرده است. او همانقدر برای بازی فردا مشتاق است که برای بازی مقابل هلند بود.»

سرمربی فرانسه به وضوح اعلام کرد که هدف اصلی او صدرنشینی در گروه است و بازی مقابل لهستان راهی برای رسیدن به این هدف است. او افزود: «حتی اگر بعد از بازی‌های امروز، صعود از رتبه سوم نیز تضمین شود، هدف ما صدرنشینی خواهد بود. این سومین بازی ما در این تورنمنت است.

ما اغلب در چنین بازی‌هایی مشکل داشته‌ایم، برای مثال در قطر که به تونس باختیم. اما این به این دلیل بود که از صدرنشینی مطمئن بودیم. این بار متفاوت خواهد بود. هیچ چیزی مهم‌تر از صدرنشینی نیست. به همین دلیل فردا از همان ابتدا سعی خواهیم کرد ابتکار عمل را در دست بگیریم و بازی را خوب شروع کنیم.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار