کدخبر : 14329 تاریخ انتشار :
A

یورو ۲۰۲۴ | مجارستان ۱ - صفر اسکاتلند؛ امیدها برای صعود زنده شد

یورو ۲۰۲۴ | مجارستان ۱ - صفر اسکاتلند؛ امیدها برای صعود زنده شد

مجارستان با نتیجه 1-0 اسکاتلند را شکست داد تا حذف این تیم را قطعی کرده و شانس خود برای صعود به دور بعدی یورو را افزایش بدهد.

به گزارش ورزش 360، تیم‌های اسکاتلند و مجارستان در چارچوب مسابقات دور پایانی گروه A یورو 2024 در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت مجارستان با نتیجه 1-0 برنده شد.

این بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت و هر اندازه که نیمه اول بدون اتفاق، بی هیجان و حوصله سر بر دنبال شد، در 45 دقیقه دوم جریان مسابقه شباهتی به اوایل بازی نداشت.

قبل از شروع این بازی اسکاتلند با تساوی مقابل سوئیس یک امتیاز داشت اما مجارستان به دلیل شکست مقابل آلمان و سوئیس در قعر جدول جای داشت و اندک شانسی برای برد و حداقل صعود به عنوان تیم سوم داشت.

در دقیقه 8 اولین موقعیت جدی مجارستان که کاملا عقب نشسته بود و بیشتر روی ضدحمله برنامه داشت شکل گرفت. ضربه خطرناک رولاند سالای را آنگس گان به سختی مهار کرد.

عجیب به نظر می‌رسد اما جدی‌ترین موقعیت بعدی این بازی در دقیقه 32 شکل گرفت و دو تیم بیشتر به بازی فیزیکی در میانه میدان مشغول بودند که در این دقیقه هم ضربه ایستگاهی دومنیکو سوبوسلای با برخورد به دیوار دفاعی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

بهترین فرصت در نیمه اول دقیقه 41 به ویلی اوربان رسید که او روی ارسال به محوطه جریمه نزدیک به دروازه اسکاتلند توپ را با ضربه سر به تیرک افقی کوبید و به بیرون رفت.

مجارستان در نیمه دوم کار را بهتر شروع کرد و کمتر شبیه به نیمه نخست بازی می‌کرد. اولین موقعیت جدی آن‌ها در دقیقه 49 شکل گرفت که گان موفق شد ضربه رالستون را مهار کند.

در دقیقه 53 اندی رابرتسون شانس خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او درون محوطه جریمه با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 56 مجارستان روی یک ضدحمله سریع نزدیک بود به گل برسد که ضربه خطرناک سالای با تکل مدافع حریف به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰+۹۰: روی ضد حمله مجارخا کوین سوبوث گل برتری تیمش را وارد دروازه اسکاتلند کرد.

ترکیب مجارستان: پیتر گولاشی، مارتان داردای، ویلی اوبان، کالوم استایلز، میلوش کرکز، آندراس شافر، اندره بوتکا، بنداگاز بولا، رولاند سالای، دومنیک سوبوسلای و بارناباس وارگا

ترکیب اسکاتلند: آنگس گان، گرانت هانلی، جک هندری، اسکات مک کنا، اندرو رابرتسون، بیلی گیلمور، کالوم مک کرگر، آنتونی رالستون، اسکات مک تومینای، جان مک گین و چه آدامز

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار