کدخبر : 14309 تاریخ انتشار :
A

ستاره یوونتوس یورو۲۰۲۴ را از دست داد

ستاره یوونتوس یورو۲۰۲۴ را از دست داد

وویچک شزنی ستاره یونتوس یکی از امیدهای تیم‌ملی فوتبال لهستان در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بود.

به گزارش ورزش 360، پس از دو شکست مقابل هلند و اتریش، لهستان به صورت رسمی از یورو 2024 حذف شد و میکال پروبیرز، سرمربی لهستان، به خبرنگاران حاضر در نشست خبری امروز اعلام کرد که در آخرین بازی مقابل فرانسه تغییرات زیادی در ترکیب اصلی ایجاد خواهد شد. این بازی روز سه‌شنبه در ورزشگاه دورتموند برگزار می‌شود.

سرمربی لهستان بدون اشاره به دلیل این تصمیم اعلام کرد: "درون دروازه تغییر خواهیم داشت." البته باید به خاطر داشت که مارینا، همسر شزنی، باردار است و مربی به این دروازه‌بان قول داده بود که در صورت زایمان همسرش قبل از مسابقات قهرمانی اروپا، می‌تواند اردو را ترک کند.

گزینه جدی برای جانشینی او لوکاس اسکوروپسکی، دروازه‌بان بولونیا، است. شزنی 34 ساله در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا اعلام کرده بود که می‌خواهد پس از پایان این رقابت‌ها به کار خود در تیم ملی لهستان پایان دهد.

در هر صورت، با اخباری که از رسانه‌های لهستان به گوش می‌رسد، بازی با اتریش آخرین بازی شزنی برای تیم ملی نیست و آن‌ها می‌خواهند تو خداحافظی باشکوهی از تیم ملی داشته باشد.

بنابراین ممکن است به شزنی فرصت داده شود تا در ماه سپتامبر در لیگ ملت‌های اروپا بازی کند اما همچنین برگزاری یک بازی دوستانه برای پایان دوران او در تیم ملی لهستان هم بعید نیست.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار