کدخبر : 14303 تاریخ انتشار :
A

درخواست هری کین برای اتحاد در تیم‌ملی انگلیس

درخواست هری کین برای اتحاد در تیم‌ملی انگلیس

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، شایعات اخیر حول محور تیم ملی انگلیس را رد کرد و خواستار اتحاد سه‌شیرها برای ادامه مسابقات شد.

به گزارش ورزش 360، برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که کین، مهاجم بایرن مونیخ، جلسه‌ای را برای بحث در مورد عملکرد ضعیف برابر دانمارک ترتیب داده است. اما او هرگونه برگزاری چنین جلسه‌ای را تکذیب کرد و گفت که تیم در عوض زمانی را با خانواده‌های خود گذرانده است.

کین در گفتگو با "تاک اسپورت" گفت: «نه، چنین اتفاقی نیفتاد. نمی‌دانم این شایعه از کجا آمده است. احتمالاً فقط افرادی سعی داشتند از هیچ، موضوعی بسازند. روز بعد از بازی، جلسه‌ای کوتاه برای بررسی بازی به رهبری سرمربی داشتیم و سپس یک روز را با خانواده سپری کردیم. هفت ساعت با خانواده بودیم که مطمئن نیستم همه بازیکنان بعد از چند ساعت از آن راضی باشند.»

او با اشاره به مدت زمان دیدار با خانواده‌ها گفت: «برای اینکه صادق باشم، کمی شلوغ بود و شاید در آینده آن را کوتاه‌تر کنیم. این یک روز مهم برای دور کردن ذهن‌مان از بازی بود. ما تا به اینجا در تورنمنت عملکرد خوبی داشته‌ایم، بنابراین مهم بود که ذهن خود را کمی رها کنیم.»

در سال‌های اخیر، وحدت و همبستگی تیم ملی انگلیس تحت هدایت گرت ساوت‌گیت مورد تحسین قرار گرفته است و به نظر می‌رسد اکنون بیش از هر زمان دیگری به این اتحاد بین بازیکنان نیاز است. از سه شیرها (لقب تیم ملی انگلیس) انتظار می‌رود که قهرمان یورو 2024 شوند و برای تحقق این امر، نیاز به پیشرفت قابل توجهی از سوی همه بازیکنان است.

انگلیس روز سه‌شنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف اسلوونی می‌رود. پیروزی در این مسابقه، آن‌ها را به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله حذفی خواهد رساند. درخشش هری کین که در دیدار مقابل دانمارک اولین گل خود در این تورنمنت را به ثمر رساند، برای موفقیت این تیم کلیدی خواهد بود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار