کدخبر : 1419 تاریخ انتشار :
A

حذف تحقیرآمیز ناپولی در خانه

حذف تحقیرآمیز ناپولی در خانه

ناپولی در دور یک هشتم نهایی رقابت های کوپا ایتالیا مقابل فروزینونه با نتیجه 4-0 شکست خورد.

به گزارش ورزش 360، تیم ناپولی در خانه و در دور یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا میزبان فروزینونه بود که در یک دیدار عجیب با وجود مالکیت توپ حدودا دو برابری با نتیجه 4-0 شکست خورد و حذف شد.

ناپولی در نیمه اول موفق نشد حمله ای جدی روی دروازه حریف ایجاد کند اما به میهمان هم اجازه حملات گسترده نمی داد. اما در نیمه دوم  خط دفاعی این تیم به طور کامل از هم پاشید.

در دقیقه 65 این تیم گل اول را توسط انزو برنچا روی کرنر ارسالی توسط لوکا گاریتانو و با ضربه سر از محوطه شش قدم دریافت کرد.

5 دقیقه بعد جوزپه کاسو روی اشتباه دی لورنزو در لو دادن توپ گل دوم را به ثمر رساند.

ناپولی که از این دو گل دچار شوک شده بود دست به تعویض زد و بازیکنانی چون کوارتسخلیا و ویکتور اوسیمن را به بازی فرستاد. اما این تعویض ها هم نتیجه ای نداشت و شب بد خط دفاع ناپولی با دو گل دقایق پایانی فروزینونه تکمیل شد.

در دقیقه 90+1  صاحب یک ضربه پنالتی روی خطای دی لورنزو، که قبل از آن هم روی گل دوم مقصر بود، به روی گلی شد و ولید چدیرا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 90+5 در میان سوت و هو کردن هوادران میزبان، فروزنیونه باز هم توسط عبدو هروئی روی ضد حمله و پاس گل پل لیرولا به گل رسید. تا ناپولی نهایتا با نتیجه عجیب 4-0 حذف شود. مدافع عنوان قهرمانی سری آ در لیگ هم حال و روز خوبی ندارد و  با 27 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار