کدخبر : 1418 تاریخ انتشار :
A

فیلم | جنجالی دیگر در ترکیه؛ رئیس تیم را به رختکن برد

فیلم | جنجالی دیگر در ترکیه؛ رئیس تیم را به رختکن برد

رئیس باشگاه تیم را به رختکن برد.

به گزارش ورزش 360، رئیس باشگاه استانبول اسپور در نیمه دوم بازی تیمش مقابل ترابزون اسپور در حالی که تیمش ۱-۲ از حریف عقب بود، به داخل زمین هجوم برد و تیمش را در اعتراض به تصمیمات داور به رختکن برد!

چندی پیش هم در لیگ ترکیه، رئیس باشگاه آنکارا گوجو، با مشت به صورت داور ضربه زده بود.

روزهای جنجالی سوپرلیگ ترکیه ادامه دارد و این‌بار نوبت به اقدام عجیب رئیس باشگاه استانبول اسپور رسید.

رئیس باشگاه استانبول اسپور در اعتراض به تصمیم داور تیمش را از زمین بیرون کشید.

روزهای جنجالی لیگ ترکیه کماکان ادامه دارد. هفته گذشته بود که در جریان دیدار تیم‌های آنکاراگوجو و ریزه اسپور، رئیس آنکاراگوجو به صورت داور بازی مشت زد و این حرکت غیر ورزشی او به سرعت ابعاد بین‌المللی گرفت. حال در مسابقه‌ای دیگر از هفته هفدهم سوپرلیگ ترکیه، باز هم رئیس یک باشگاه جنجال‌آفرین شد. در اواسط نیمه دوم دیدار تیم‌های استانبول اسپور و ترابزون اسپور، رئیس استانبول اسپور ناگهان به کنار خط آمد و بازیکنانش را از زمین بیرون کشید! اجمل فایک سرعلی‌اوعلو، رئیس 63 ساله تیم میزبان در اعتراض به تصمیم علی شانسالان، داور این مسابقه بازیکنانش را مجبور به ترک میدان کرد.

اعتراض سرعلی‌اوعلو در خصوص صحنه‌ای بود که داور به سود استانبول اسپور اعلام خطا نکرد و دستور به ادامه بازی داد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، داور برخورد بازیکن استانبول اسپور با مدافع ترابزون را خطا تشخیص نداد و در ادامه ترابزون به گل دوم و برتری رسید. در پی این اتفاق، رئیس استانبول تیمش را از زمین بیرون کشید تا بازی نیمه‌کاره رها شود.

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار