کدخبر : 13874 تاریخ انتشار :
A

کاپیتان اسکاتلند: مقابل سوئیس نشان می‌دهیم کی هستیم!

کاپیتان اسکاتلند: مقابل سوئیس نشان می‌دهیم کی هستیم!

اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند در آستانه بازی تیمش مقابل تیم‌ملی سوئیس گفت تیمش باید به آینده فکر کند.

به گزارش ورزش 360، اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند، در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سوئیس، به صراحت در مورد باخت سنگین مقابل آلمان و برنامه‌های تیم برای بازی پیش رو صحبت کرد.

اسکاتلند در اولین دیدار خود در یورو 2024، با نتیجه 5-1 مغلوب آلمان شد. رابرتسون با اشاره به آن بازی گفت: "آن شب برای ما آسان نبود. ما مقابل یک تیم واقعاً خوب قرار گرفتیم و نتوانستیم عملکردی که می‌خواستیم را ارائه دهیم و به سزای اشتباهاتمان رسیدیم. اما باید به آینده فکر کنیم. بازی بعدی ما به زودی فرا می‌رسد و باید در تمام زمینه‌ها بهتر بازی کنیم."

مدافع چپ لیورپول در ادامه، با دفاع از سرمربی تیم، استیو کلارک، عنوان کرد: "فکر می‌کنم همه بازیکنان بعد از آن بازی خودشان را ارزیابی کردند و شاید سرمربی کمی روی خودش سختگیری کرد. شاید جو حاکم بر بازی کمی ما را تحت تاثیر قرار داد. از دیدگاه بازیکنان، ما باید به خودمان نگاه کنیم، نه اینکه انگشت اتهام را به سمت دیگری نشانه برویم. این یک تورنمنت فوق العاده است که برای حضور در آن سخت تلاش کردیم، اما باید فوتبالی را که می‌دانیم می‌توانیم بازی کنیم، به نمایش بگذاریم."

رابرتسون با اشاره به نقاط ضعف و قوت دیدار مقابل آلمان، گفت: "ما می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم و چه کارهایی را باید متفاوت انجام دهیم. ما اعتقاد راسخ داریم که کیفیت لازم را در تیم داریم. فکر می‌کنم در بازی مقابل آلمان دو روی سکه را دیدیم: ما عملکرد خوبی نداشتیم، اما همچنین شاهد عملکرد بسیار خوب تیمی بودیم که در اولین بازی تورنمنت در مقابل هواداران خانگی، بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت. نکته مثبت این است که نیازی نیست مدت زیادی صبر کنیم."

کاپیتان اسکاتلند با ابراز خوش بینی نسبت به بازی مقابل سوئیس، گفت: "می‌خواهیم به جلو نگاه کنیم. همه ما برای بازی بزرگ فردا شب هیجان زده هستیم. می‌خواهیم به همه نشان دهیم که کی هستیم. همه‌چی به خودمان بستگی دارد. مسئله این است که چگونه پیشرفت کنیم و اگر این کار را انجام دهیم، بهترین فرصت ممکن را برای کسب نتیجه به دست خواهیم آورد."

رابرتسون در بخش دیگری از صحبت‌هایش، در مورد سبک بازی آلمان و برنامه‌های اسکاتلند برای بازی مقابل سوئیس گفت: "آلمان در ده دقیقه اول ما را کمی غافلگیر کرد. آنها چند توپ پشت خط دفاع ما فرستادند که باعث شد خیلی عقب بازی کنیم و آدامز در خط حمله تنها بماند. وقتی توپ را در اختیار ندارید، کار بسیار سختی است. همه چیز از هم پاشید. در نیمه دوم فکر می‌کنم بچه‌ها با تمام وجود تلاش کردند، اما دیگر کار از کار گذشته بود."

رابرتسون با تمجید از عملکرد سوئیس در بازی مقابل جمهوری چک، گفت: "فکر می‌کنم سوئیس در روز شنبه عالی بودند. من فکر می‌کنم آنها واقعاً خوب بودند. آنها الگویی برای چیزی هستند که ما می‌خواهیم به آن تبدیل شویم. آنها در تورنمنت‌های گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشته‌اند. از نظر جمعیت تفاوت زیادی بین دو کشور وجود ندارد. آنها تیمی با کیفیت هستند، بازیکنانی که در بالاترین سطح بازی می‌کنند. آنها پر از باور و اعتماد به نفس خواهند بود، اما ما باید نشان دهیم اسکاتلند از چه ساخته شده است و در زمین بالاتر بازی کنیم."

با توجه به صحبت‌های رابرتسون، به نظر می‌رسد تیم ملی اسکاتلند مصمم است تا با فراموش کردن شکست مقابل آلمان، در بازی مقابل سوئیس عملکرد بهتری از خود نشان دهد و به روند موفقیت در یورو 2024 بازگردد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار