کدخبر : 13819 تاریخ انتشار :
A

لیونل مسی: عاشق بازیگریم و از سرما متنفرم

لیونل مسی: عاشق بازیگریم و از سرما متنفرم

فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید در فصل زمستان، سرما روی کیفیت بازی‌اش تأثیر می‌گذارد.

به گزارش ورزش 360، لیونل مسی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال آرژانتین برای همراهی این تیم در مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 حضور دارد، در  یک گفت‌وگوی تصویری درباره اینکه در اوقات فراغت با فرزدندانش به غیر از فوتبال چه بازی می‌کنند، گفت: ‌قبلاً هم گفته‌ام که من از زمان کودکی‌ام تنیس و پدل بازی می‌کنم و حالا فرزندانم در مدارس آمریکایی، فوتبال آمریکایی بازی می‌کنند. آنها وقتی به خانه می‌آیند باهم بازی می‌کنیم و من حالا چیزهایی زیادی از فوتبال آمریکایی یاد گرفته‌ام و باید بگویم ورزش فوق‌العاده‌ای است.

وی همچنین درباره اینکه آیا زبان انگلیسی‌اش حالا با حضور در آمریکا بهتر شده است، اظهار داشت: من حالا تقریباً زبان انگلیسی را به خوبی متوجه می‌شوم، اما به خاطر اینکه خجالتی هستم نمی‌توانم صحبت کنم، اما فکر می‌کنم بتوانم صحبت کنم.

برنده هشت توپ طلا همچنین درباره غذای مورد علاقه‌اش خاطرنشان کرد: من به شدت عاشق باربیکو (گوشت کبابی روی ذغال) هستم، اما عاشق دسر هم هستم. خوردن بستنی بعد از باربیکو هم فوق‌العاده است. دوست دارم دوستانم را به خانه دعوت کنم و برای‌شان آسادو (باربکیوی آرژانتینی) درست کنم. من کلاً آدمی نیستم که بخواهم غذاهای متفاوت را تست کنم و در این زمینه انسانی کلاسیک هستم، اما عاشق کرم کاتالانی (کرم سوخته، نوعی دسر اسپانیایی) هستم. شیرینی و شکلات هم خیلی دوست دارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: وقتی سردم می‌شود، خلق و خوی‌ام عوض می‌شود. من به شدت عاشق تابستان هستم. من در فصل زمستان در زمین بازی به شدت تحت‌تأثیر قرار می‌گیرم، انگشتانم یخ می‌زند و احساس سرما می‌کنم، به خصوص وقتی در ورزشگاه‌های انگلیس بازی می‌کنم. من عاشق تابستان هستم و ترجیح می‌‌دهم در جاهای گرم به تماشای فیلم و وقت‌گذرانی بپردازم. وقتی می‌خوابم احساس می‌کنم پاهایم سفت می‌شوند و از این بابت خیلی عذاب می‌کشم.  

مسی درباره مواجهه با این پرسش که «آیا جایی در جهان هست که دوست داشته باشی آنجا بروی؟»، گفت: من به لطف فوتبال کشورها و جاهای زیادی را دیده‌ام. از آنجایی که خیلی فرصت آرژانتین‌گردی نداشته‌ام، دوست دارم به آرژانتین بروم و توری به دور کشورم داشته باشم چون کشورمان واقعاً زیباست. به همین خاطر از تعطیلاتم برای رفتن به روساریو (زادگاهش) استفاده می‌کنم.

لئو با تأکید بر اینکه عاشق کسب تمامی عناوین قهرمانی است، در پاسخ به این پرسش که «آیا انسان حسودی هستی؟»، خاطرنشان کرد: در واقع وقتی جوانتر بودم، حسود بودم، اما دیگر اینطور نیستم.

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره اینکه در آغاز رابطه‌اش با همسرش (آنتونلا) چه کسی باب آشنایی را باز کرد، گفت: من از اسپانیا برای دیدم دوستم صمیمی‌ام (لوکا) به آرژانتین رفته بودم که آنتونلا را آنجا دیدم و این من بودم که سر صحبت را با او باز کردم و داستان ما از همانجا شروع شد.

مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن درباره سرسخت‌ترین حریفش در زمین مسابقه گفت: واقعاً جواب دادن به این پرسش سخت است، اما شاید بتوانم سرخیو راموس را بگویم. ما معمولاً با هم در ال‌کلاسیکو درگیر می‌شدیم.

مسی 36 ساله همچنین درباره بازیگری خاطرنشان کرد: من عاشق بازیگری هستم و از آن لذت می‌برم. سال‌هاست که در تبلیغات تلویزیونی شرکت می‌کنم و به مرور زمان از انجام این کار لذت بردم. وقتی هم تبلیغات حالت مفرح به خودش می‌گیرد، جو خوب می‌شود و کار در این شرایط بهتر می‌شود و از آن لذت می‌برم.

وی این پرسش را که «شلوغ‌ترین فرد در خانواده کیست؟»، خاطرنشان کرد: متئو! او هرگز یکجا نمی‌نشیند و یک ثانیه هم استراحت نمی‌کند.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار