کدخبر : 13759 تاریخ انتشار :
A

رئیس یوفا بهترین بازیکن جوان جهان را انتخاب کرد

رئیس یوفا بهترین بازیکن جوان جهان را انتخاب کرد

الکساندر چفرین رئیس یوفا، در جدیدترین اظهارنظر خود بهترین بازیکن جوان جهان را انتخاب کرد.

به گزارش ورزش 360،  الکساندر چفرین، رئیس یوفا، لامینه یامال را بهترین بازیکن جوان جهان دانست. پس از نمایش درخشان لامینه یامال در پیروزی ۳-۰ مقابل کرواسی، الکساندر چفرین در مصاحبه‌ای از این وینگر اسپانیایی تمجید کرد.

یامال اولین بازی خود در یورو را روز شنبه و در دیدار برابر کرواسی در اولین بازی گروه B انجام داد. جواهر ۱۶ ساله بارسلونا در بازی‌ای که در برلین برگزار شد، عملکردی خیره‌کننده از خود به نمایش گذاشت و با یک پاس گل خوب برای دنی کارواخال نمایش خوبش را تکمیل کرد.

    روز دوشنبه چفرین در صحبت با رسانه‌ها، از لامینه یامال بسیار تمجید کرد و مدعی شد که اعجوبه نوجوان بارسلونا بهترین بازیکن جوان جهان است و اگر یک باشگاه داشت، این ستاره را می‌خرید!

او در صحبت با موندو دپورتیوو گفت: «یامال واقعا بازیکن فوق‌العاده‌ای است. اگر باشگاه داشتم، او اولین بازیکنی بود که اگر پول کافی داشتم می‌خریدم. برای من او بهترین بازیکن جوان جهان است و به‌زودی می‌تواند به‌طورکلی بهترین بازیکن جهان شود.»

چفرین همچنین اسپانیا را از مدعیان اصلی قهرمانی یورو ۲۰۲۴ دانست: «اسپانیا تیم بسیار خوبی است. من قبلاً گفته‌ام که آن‌ها برای من یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در اروپا هستند.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار