کدخبر : 13758 تاریخ انتشار :
A

نگرانی آرژانتینی‌ها از مصدومیت دو ستاره در آستانه کوپا آمریکا

نگرانی آرژانتینی‌ها از مصدومیت دو ستاره در آستانه کوپا آمریکا

مصدومیت دو ستاره تیم‌ملی فوتبال آرژانتین در آستانه رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ باعث شد تا نگرانی هواداران این تیم افزایش پیدا کند.

به گزارش ورزش 360،  حضور انزو فرناندز و الکسیس مک‌آلیستر در اولین بازی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا نامشخص است.  تیم ملی آرژانتین در اولین بازی از مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴، بامداد جمعه به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت و این در حالی است که حضور دو ستاره آنها در این دیدار حساس نامشخص است.

الکسیس مک‌آلیستر، ستاره لیورپول، یکی از  این بازیکنان است. او در تمرینات روزهای اخیر نتوانسته شرکت کند و حضور او در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بر اساس نظر پزشکان بعید است که او بتواند تا روز جمعه تمرینات تیمی را به‌طور کامل پشت سر بگذارد و حتی اگر بتواند به تمرینات برسد نیز، در آمادگی ۱۰۰ درصد نخواهد بود.

بازیکن دیگر نیز مانند مک‌آلیستر یکی از هافبک‌های لیگ برتری است. انزو فرناندز که بازی‌های پایانی فصل چلسی را به دلیل عمل جراحی انجام داد، توانست در دیدار دوستانه اخیر آرژانتین حاضر شود اما به دلیل مصدومیتی عضلانی، حضور او هم در این بازی مانند مک‌آلیستر نامشخص است.

با این وضعیت انتظار می‌رود لئاندرو پاردس به همراه رودریگو دی‌پل، خط هافبک آرژانتین را در بازی با کانادا تشکیل دهند.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار