کدخبر : 13424 تاریخ انتشار :
A

مصاحبه طوفانی علیه سرمربی کار دست ستاره دورتموند داد

مصاحبه طوفانی علیه سرمربی کار دست ستاره دورتموند داد

مصاحبه عجیب متس هوملس مدافع تیم فوتبال بورسیا دورتموند باعث شد تا مدیران باشگاه علاقه‌ای به ادامه همکاری با این مدافع نداشته باشند.

به گزارش ورزش ۳۶۰، بورسیا دورتموند قصد ندارد قرارداد جدیدی به متس هوملس پیشنهاد دهد و این بازیکن زردپوشان را ترک خواهد کرد. ظاهراً خروج متس هوملس از دورتموند قطعی شده است و این بازیکن در فصل ۲۵-۲۰۲۴ برای تیم آلمانی بازی نخواهد کرد.

گفته می‌شود جنجال و درگیری مدافع آلمانی با ادین ترزیچ و رفتار او با مربی مستعفی دورتموند، یکی از دلایل این تصمیم است. ترزیچ که با دورتموند به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود، روز پنجشنبه از هدایت این تیم استعفا داد.

هوملس در مصاحبه‌‌ای طوفانی، چند روز قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا، به شکل عجیبی از ترزیچ انتقاد کرد که حتی گفته می‌شود بخش تندتر این گفت‌وگو منتشر نشده است.

علاوه بر این گفته می‌شد که هوملس به باشگاهش اولتیماتوم داده بود که تنها در صورت جدایی ترزیچ حاضر به تمدید قراردادش می‌شود.

طبق گزارش‌ها رفتار این بازیکن برای باشگاه غیرقابل‌قبول است. گفته می‌شود او در طول فصل چندین بار در صحبت با مدیران از ترزیچ انتقاد کرده است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار