کدخبر : 13167 تاریخ انتشار :
A

بحران جدید در اردوی تیم‌ملی انگلستان قبل از یورو

بحران جدید در اردوی تیم‌ملی انگلستان قبل از یورو

با مصدومیت ۵ ستاره انگلیسی، گرت ساوت گیت عملا قبل از شروع رقابت‌های یورو وارد بحران شده است.

به گزارش ورزش 360، سه‌شیر‌ها تنها ۹ روز پس از شکست ۱-۰ در دیدار دوستانه مقابل ایسلند، ماجراجویی‌شان در یورو ۲۰۲۴ را در روز یکشنبه آغاز خواهند کرد.

گرت ساوتگیت با انتخاب یک تیم نسبتا کم‌تجربه و جوان برای یورو، طرفداران را شگفت‌زده کرد و نام‌های بزرگی مانند جک گریلیش، جیمز مدیسون و هری مگوایر را کنار گذاشت.

و حالا او ممکن است مجبور شود بازیکنان کم‌تجربه‌ای از جمله آنتونی گوردون، کول پالمر و ابرچی اِزه را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در داخل ترکیب بگذارد.

  بر اساس گزارش تلگراف، جود بلینگام، فیل فودن، بوکایو ساکا، جان استونز و لوک شاو همگی ممکن است بازی اول انگلیس مقابل صربستان را از دست بدهند. این پنج نفر در صورت آمادگی، بازیکنان کلیدی ترکیب ساوتگیت هستند و غیبت آنها ضربه بزرگی برای سه‌شیرها خواهد بود.

در حال حاضر احتمال غیبت شاو بسیار بیشتر از دیگر بازیکنان است و به‌نظر می‌رسد کیه‌ران تریپیر در بازی روز یکشنبه به‌عنوان مدافع چپ انگلیس به میدان می‌رود و اگر چهار ستاره دیگر هم غایب باشند، ساوتگیت کار سختی برای انتخاب ترکیب خواهد داشت.

از جو گومز، کول پالمر، آنتونی گوردون و جرد بوون به‌عنوان نامزدهای اصلی جایگزینی ۴ بازیکن دیگر نام برده شده است. انگلیس در اولین بازی‌اش در یورو، یکشنبه به مصاف صربستان خواهد رفت.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار