کدخبر : 13103 تاریخ انتشار :
A

روز و ساعت بازی افتتاحیه یورو 2024 بین آلمان و اسکاتلند

روز و ساعت بازی افتتاحیه یورو 2024 بین آلمان و اسکاتلند

هفدهمین دوره جام ملت‌ها به اصطلاح یورو2024 در آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش 360، هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا یعنی یورو2024 تنها 3 سال بعد از قهرمانی تاریخی تیم ملی ایتالیا در ومبلی از راه رسیده است. اتحادیه فوتبال اروپا برای مهم‌ترین تورنمنت ملی خود آماده می‌شود و این رقابت‌ها جمعه هفته آینده با برگزاری دیدار افتتاحیه بین آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس آرنا آغاز می‌شود.

ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی است، فرانسه به عنوان نایب‌قهرمان جهان شاید قدرتمندترین تیم حال حاضر اروپا باشد، انگلیس مثل همیشه مدعی نام دارد و برای بیست‌وهفتمین تورنمنت متوالی امیدوار است فوتبال را به خانه برگرداند، آلمان به عنوان میزبان با نهایت انگیزه جام را آغاز می‌کند و اسپانیا و پرتغال به بازیابی تاج و تخت از دست رفته می‌اندیشند. تابستان دوباره داغ می‌شود. همه حاضرند و می‌جنگند.

از ۲۴ تیم حاضر در یورو ۲۰۲۴، ۱۹ تیم در دوره قبلی جام ملت‌ها حضور داشتند. آلبانی و اسلوونی برای دومین بار در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و گرجستان با غلبه بر یونان در فینال پلی‌آف لیگ ملت‌های اروپا برای نخستین بار به یورو صعود کرد. صربستان برای اولین بار بعد از یورو ۲۰۰۰ به این رقابت‌ها راه یافته‌ است و این نخستین حضور صرب‌ها به عنوان یک کشور متحد در جام ملت‌های اروپاست. سوئد، روسیه و ولز سرشناس‌ترین غایبان جام شمرده می‌شوند. تیم‌ها با فهرست ۲۶ نفره در یورو ۲۰۲۴ حاضر می‌شوند. 

جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه هفته آینده با جدال آلمان و اسکاتلند در شهر مونیخ آغاز می‌شود.

جمعه ۲۵ خرداد: مسابقه افتتاحیه در مونیخ

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار