کدخبر : 12958 تاریخ انتشار :
A

سرمربی کرواسی: بازی با پرتغال برای‌مان مثل تمرین بود

سرمربی کرواسی: بازی با پرتغال برای‌مان مثل تمرین بود

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، عملکرد تیمش در دیدار برابر پرتغال را تحسین کرد.

به گزارش ورزش 360، کرواسی در آخرین دوستانه پیش از مسابقات یورو ۲۰۲۴ توانست پرتغال را ۲-۱ شکست دهد. پس از پایان بازی، زلاتکو دالیچ درباره نمایش تیمش در این دیدار و شرایط بازیکنانش پیش از یورو صحبت کرد.

نتیجه نهایی؟

به بازیکنان تبریک می‌گویم که یک نمایش عالی از خود نشان دادند و نتیجه‌ای عالی کسب کردند. همه چیز همانطور که برنامه‌ریزی شده بود پیش رفت و از این بابت بسیار خوشحالم.

نظرتان درباره عملکرد در یورو؟

هنوز زود است. هفت روز فرصت داریم و می‌خواهیم در این مدت به خوبی برای سه دیدار سخت آماده شویم. الان در شرایط خوبی هستیم اما برای پیروزی در یورو باید بهتر بازی کنیم.

اعتمادبه‌نفس تیم با این پیروزی بیشتر می‌شود؟

قطعا در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است و یکی از اهداف بازی‌های دوستانه هم همین است اما به آنها گفته‌ام که بازی‌های یورو را مانند این دیدار نبینند. این بازی برای ما مانند یک تمرین بود، قطعا بردن پرتغال عالی است، آنها یکی از مدعیان قهرمانی یورو هستند اما همانطور که آنها در یورو قدرتمند‌تر ظاهر می‌شوند، ما هم باید برای بازی با اسپانیا با توان بیشتری به میدان برویم.

عملکرد بازیکنان؟

نمی‌خواهم به‌صورت جداگانه بگویم که چه کسی خوب بازی کرد. همه بازیکنان خوب بودند و یک بار دیگر به آنها تبریک می‌گویم. نمایش خوبی بود.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار