کدخبر : 12957 تاریخ انتشار :
A

سرمربی پرتغال: هشداری از این باخت ندیدم!

سرمربی پرتغال: هشداری از این باخت ندیدم!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال،با وجود شکست برابر کرواسی از بازیکنانش رضایت دارد.

به گزارش ورزش 360، پرتغال در دیدار دوستانه برابر کرواسی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. در این بازی ابتدا لوکا مودریچ از روی نقطه پنالتی کروات‌ها را به برتری رساند اما دیوگو ژوتا بازی را مساوی کرد. با این حال آنته بودیمیر لحظاتی بعد گل دوم را زد و کرواسی را به برتری ۲-۱ رساند. برخلاف نتیجه اما، مارتینز در صحبت‌هایش پس از بازی، معتقد بود تیمش عملکرد خوبی ارائه داده است.

شکست ۲-۱؟

به‌نظرم بازی بسیار خوبی بود. درست است که باختیم اما از نظر فنی خوب بازی کردیم و من از نمایشی که ارائه دادیم راضی هستم. فراموش نکنیم که این بازی دوستانه است و چیزی که به آن اهمیت می‌دهیم نمایش بازیکنان است، نه نتیجه.

عملکرد ضعیف در نیمه اول؟

بله موافقم در نیمه اول خوب نبودیم و کنترل بازی خیلی سخت بود. به‌نظرم در بین تیم‌هایی که اخیرا با آنها بازی کرده‌ایم کرواسی بهترین عملکرد را داشته است. به آنها بابت بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم.

این باخت برای‌تان یک هشدار نیست؟

نه اصلا. همانطور که گفتم خوب بازی کردیم و از این موضوع راضی هستم. وضعیت جسمانی بازیکنان هم مهم بود که خوشبختانه مصدوم ندادیم. برای همین به‌نظرم بازی خوبی بود. ما هرگز نمی‌خواهیم ببازیم اما عملکردمان در این مسابقه در راه آمادگی برای یورو، مثبت بود.

عملکرد ضعیف خط دفاعی در بازی‌های اخیر؟

بله این مورد از ضعف‌های ما بوده است. ما از مشکلات آگاه هستیم و آنها را رفع خواهیم کرد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار