کدخبر : 12955 تاریخ انتشار :
A

پرتغال 1 - کرواسی 2؛ جای رونالدو روی نیمکت نیست!

پرتغال 1 - کرواسی 2؛ جای رونالدو روی نیمکت نیست!

پرتغال در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از یورو 2024 برابر یکی از مدعیان جام با نتیجه 2 بر 1 در خانه شکست خورد.

به گزارش ورزش 360، آخرین بازی دوستانه تیم‌های پرتغال و کرواسی برگزار شد و شاگردان زلاتکو دالیچ توانستند با گل‌های لوکا مودریچ و آنته بودیمیر پیروز از زمین خارج شوند. در این بازی کریستیانو رونالدو از ابتدا بر روی نیمکت حضور داشت و فرصت به میدان رفتن را به دست نیاورد.

بازی را کرواسی بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش پس از خطای ویتینیا بر روی کواچیچ صاحب یک ضربه پنالتی شد. فرصتی که به لوکا مودریچ رسید و او توانست دروازه پرتغالی‌ها را باز کند.

۶ دقیقه بعد کرواسی فرصت بیشتر کردن اختلاف را داشت اما ضربه مایر با واکنش عالی کاستا مواجه شد.

در ادامه بازی افت کرد و تلاش‌های نه‌چندان خوب پرتغال برای زدن گل مساوی هم کافی نبود. تنها اتفاق مهم این دقایق مصدومیت خفیف نونو مندز بود که باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود اما در نهایت او توانست به بازی برگردد.

در دقیقه ۴۰ کرواسی به گل دوم نزدیک شد اما بار دیگر کاستا عالی ظاهر شد. پس از حرکت فوق‌العاده گواردیول و پاس او، کراماریچ در مقابل دروازه به توپ رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان مهار کرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم پرتغال گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۸ پس از حرکت سمدو از سمت راست، او توپ را به ژوتا در مقابل دروازه رساند و این بازیکن توانست توپ را به تور بچسباند.

این نتیجه اما دوام چندانی نداشت و کرواسی خیلی زود دوباره به برتری رسید. در دقیقه ۵۶ پس از اینکه شوت عالی پاسالیچ به تیر افقی دروازه برخورد کرد، بودیمیر در روی ریباند به راحتی دروازه را باز کرد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد کانسلو در پشت محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش را بروزوویچ دفع کرد.

در دقیقه ۶۹ ویتینیا با شوتی از راه دور شانسش را امتحان کرد اما این ضربه را لیواکوویچ به زیبایی دفع کرد.

در حدود ۲۰ دقیقه پایانی بازی دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با نتیجه ۲-۱ به سود کرواسی به پایان رسید.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار