کدخبر : 12810 تاریخ انتشار :
A

وضعیت مبهم ستاره بارسا بعد از حضور هانسی فلیک

وضعیت مبهم ستاره بارسا بعد از حضور هانسی فلیک

هانسی فلیک، سرمربی جدید باشگاه بارسلونا، می‌خواهد وضعیت آنسو فاتی را بعد از محک زدن در این تیم مشخص کند.

به گزارش ورزش 360، آنسو فاتی به بارسا بازخواهد گشت و ایده هانسی فلیک این است که عملکرد او را در طول فصل پیش فصل ببیند. بنابراین اگر فاتی عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند برای فصل بعدی در بارسا بماند.

همه چیز با توجه به شرایط بدنی بازیکن و همچنین اینکه آیا محدودیت دستمزدها اجازه ورود یک وینگر چپ پا را می‌دهد یا نه، مشخص می‌شود.

ایده جدایی فاتی در صورت امکان با فروش قطعی بازیکن، پروسه بسیار پیچیده است چون انتقال قرضی او به برایتون رضایت بخش نبود. تنها عربستان سعودی پیشنهادی برای فروش قابل توجه را می‌دهد، بنابراین انتقال جدید محتمل‌ترین سناریو است.

بر اساس گزارش نشریه اسپورت، سویا فاتی را می خواهد، اما بارسا به دلیل پیشنهاد مالی این باشگاه و به دلیل روابط بد بین باشگاه‌ها، می‌خواهد این عملیات را وتو کند. سویا به آنسو فاتی ابراز علاقه کرده و پیشنهاد داده که آنها مایل به انتقال قرضی این بازیکن هستند.

بارسا از این پیشنهاد آگاه است اما تمایل بازیکن هم اهمیت دارد. گفته می‌شود به دلیل اینکه سویا برای فصل بعدی در رقابت‌های اروپایی بازی نمی‌کند، فاتی نمی‌خواهد به این باشگاه برود.

در حال حاضر، آنسو نمی‌خواهد در انتظار تصمیم نهایی بارسا در مورد آینده خود، هیچ پیشنهادی را بررسی کند. در مقابل هم بارسلونا به پیشنهاد سویا چندان مایل نیست.

اول، به این دلیل که آن‌ها فقط می توانند حداکثر 30 درصد دستمزد این بازیکن را بپردازند و در درجه دوم، به این دلیل که روابط بین هیات مدیره دو باشگاه دوستانه نیست.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار