کدخبر : 12797 تاریخ انتشار :
A

سرمربی تیم‌ملی آلمان: فعلا نمی‌گویم کدام بازیکنان را به یورو می‌برم!

سرمربی تیم‌ملی آلمان: فعلا نمی‌گویم کدام بازیکنان را به یورو می‌برم!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، گفت بازیکنان مدنظرش برای یورو ۲۰۲۴ را انتخاب کرده اما فعلا آنها را اعلام نمی‌کند!

به گزارش ورزش 360، تیم ملی آلمان که هفته آینده در اولین بازی خود در جام ملت‌های اروپا به مصاف اسکاتلند می‌رود، فردا جمعه بازی دوستانه‌ای به عنوان آخرین محک پیش از تورنمنت مقابل یونان برگزار خواهد شد.

آیا این آخرین بازی دوستانه قبل از شروع مسابقات، تاثیری بر لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای جام ملت‌های اروپا خواهد داشت؟ آیا هنوز پرسش‌هایی در مورد ترکیب تیم وجود دارد که این بازی دوستانه بتواند به پاسخ آن‌ها کمک کند؟ این سوال‌هایی است که ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی امروز به آنها پاسخ داد.

با این حال، او هنوز قصد ندارد اسامی را به‌طور رسمی اعلام کند. ناگلزمان می‌گوید: «من ترجیح می‌دهم که اولاً امروز اسامی را اعلام نکنم و ثانیاً در حال حاضر با بازیکنان مربوطه صحبت نکنم، زیرا در بدترین حالت ممکن است فردا یکی از بازیکنان مصدوم شود و بازیکنی که از لیست کنار گذاشته شده دوباره به تیم برگردد.»

بنابراین، هواداران باید تا فردا صبر کنند تا لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های اروپا مشخص شود. ناگلزمان می‌گوید: «ما بعد از بازی (مقابل یونان) لیست نهایی را به‌طور رسمی اعلام خواهیم کرد. با برخی از بازیکنان صحبت‌هایی هم انجام شده است.»

تا نیمه‌شب جمعه، تیم ملی آلمان باید لیست نهایی خود را به یوفا ارائه دهد. پس از آن، فقط در صورت اثبات مصدومیت توسط پزشک یوفا که مانع از حضور بازیکن در مسابقات شود، می‌توان تا قبل از اولین بازی مقابل اسکاتلند در تاریخ 14 ژوئن در مونیخ، یک بازیکن را جایگزین کرد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار